Khamis, 15 April 2010

Kepalaku Dirasakan Senget

  • haihhh… malam tadi aku tido lewat~
  • nak dekat pukul 4 pagi kot aku tido
  • lepas borak borak dengan member, aku terus naik atas, cuci muka and then tidooooooooooo~
  • haihhh.. penat nye badan nih, nape ek??
  • then aku dah set jam untuk bangun pagi ade kelas Miss Ad, subjek Visual Communication meyh
  • dalam kelas aku still oke  lagi
  • ade dua tiga group buat presentation photo analysis
  • then ade briefing dari Miss Ad pasal report yang perlu kitorang buat lepas tengok movie nanti
  • lepas tu habis kelas, macam biasa lepak kat kafe jap, then gerak gi khulafa ngan Ika, Emma & Miko

headache-1

  • lepas melantak teh o ais dengan roti telur (macam biasa), aku rilek rilek duluuu..
  • tak lama pastu aku mula rasa mengantuk sangat
  • aku fikir maybe sebab aku pon kurang tido le kot
  • tapi kepala aku makin berat
  • sudah nye aku lelap kejap kat kedai mamak!
  • eheemmm.. tapi cover ngan beg la. beg letak atas meja
  • hohohooo.. aku terjaga sebab ade call, then aku terus decide nak balik
  • sampai jep umah aku terus landing atas tilam separa empuk aku
  • haihhh tak lama lepas tu aku bangun.. and here i am, posting a blog entry..!!

 

perasaan : extremely exhausted. got many things to do…!!! STUDY!


1 ulasan:

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay