Selasa, 13 April 2010

Ketiga-tiganya Oh-Em-Gee…!!!

 

IMG_5805 

  • acara kucengg.. dan acara motor, hari sabtu 10 april 2010
  • penat weyhh ke sana ke mari, kalah AJK beb
  • tapi aku bukan AJK harharharr… aku amik amik gambar jewp
  • penat la aku dok keluar masuk dewan
  • ade acara dalam dewan, aku berkejar ke sana
  • ade stunt motor kat luar, aku ke luar pulak
  • dengan cuaca panas nye… tahan jep laa.. hohoo
  • tahniah kat senior aku semester 6A dan 6B (semester januari 2010)
  • korang punye event Anitament (Semester 6A) dan juga Two Wheels Carnival (Semester 6B) memang meriah meyh

IMG_6249

  • dan pada hari yang sibuk dan panas ini
  • ade sesuatu yang telah berlaku pada aku. yaa.. TIGA perkara oke
  • tiga perkara yang aku panggil “Tiga OMG”
  • sebab ketiga-tiga perkara ini buat aku cakap “OMG…!!!”

 

Perkara Pertama :

  • buat aku heppy meyh.. macam tak percaya pon ade. aku asyik cakap “OMG…!! Thank God because i’m very happy today..”
  • dan aku banyak senyum senyum
  • sampai ada orang tanya : “haii.. hepy nye? ade ape ape?”

Perkara Kedua :

  • mendapat tahu sesuatu
  • yang actually aku dah macam boleh agak, tapi masih tak jelas lagi
  • then bila aku diberitahu.. aku macam.. “OMG…!!! Betul ke?? Kau ni tak tipu aku kan????”
  • aku terkejut jugak la..!! memang tak sangka betul

Perkara Ketiga :

  • bila ada orang yang aku tak sangka DIA yang akan cakap macam tu pada aku
  • dan reaksi aku terus , “OMG…!!! kau ni.. biar betul????”
  • dan aku dah tekad, i’m not gonna do anything like that!
  • dan sekali lagi aku macam, “OMG…!!! kau pandang aku sebagai kawan ke ape ha???”

dan aku harap perkara kedua dan ketiga tidak berulang…. tapi aku ingin perkara pertama sentiasa hadir dalam hidup aku~ ceewwwaahhhh~

perasaan : oh-em-gee..!!!


1 ulasan:

  1. omaigad!!hope jugak pekare petame tuh hadir n wat u hepy..ekekeke =)

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay