Isnin, 28 Jun 2010

Bercampur Baur

  • ini bukan aku, tiba tiba sahaja
  • aku rasa lain macam sikit lah. tak tahu kenapa. tiba tiba sahaja.
  • ini bukan perasaan yang aku suka. 
  • pagi pagi aku sudah down, padahal sebelum tu excited nak jumpa classmates.
  • pagi pagi aku sudah menggeletar satu badan, padahal sebelum tu takde ape pun.
  • pagi pagi aku sudah lelah, akibat jalan laju naik tangga.
  • sudah, sudah aku berhenti guna inhaler. aku tak mahu jadi macam bangkai bernyawa, hidup hanya bergantung padanya
  • aku tak suka macam ni, mula nya aku agak aku boleh start semester baru dengan baik, tapi bagi aku hanya oke



SEMESTER 4 :


  • kisah baru lah, semua nak baru
  • subjek subjek baru, ehh mesti lah
  • lecturer pun banyak yang baru, i mean yang tak pernah lagi mengajar sebelum ni
  • ohh ye, Miss Ad sorang je yang dah pernah ajar semester lepas, yeaayy =)
  • dan ade sorang new lecturer, for the subject DAVP
  • environtment, hmmm tak banyak berubah, cuma guna kelas yang baru diwujudkan
  • hmmm tak sempat nak lepak kat kafe sangat, ramaiiiiii sangat orang!
  • ape ape pun, permulaan nya not bad, i hope it will lasts until the end of this semester

pesanan penaja : be good.


perasaan : dah kata tadi? bercampur baur

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay