Rabu, 16 Jun 2010

Kesayangan

  • dia adalah antara kesayangan aku
  • dia seorang yang optimis, happy-go-lucky, dan pandai berkata kata
  • dia pandai english dan bercita cita nak melanjutkan pelajarn ke UM (aminnnn…~
IMG_8993 
dan petang tadi, kenderaan yang sangat sangat aku kenali sampai kat depan rumah
IMG_8995
that’s my bro..!!! Hazri Shahreen b Hashim!! ohhh aku terkejut + gembira gila dia datang rumah aku. wawawaaa.. rindu nak berceloteh dengan kau bro!!! memang macam macam cerita keluar la kan kan kannn.. daripada kategori U sampai 18SG ponnn.. uhuk uhukk.. oke aku tipu. ha ha.
tapi borak dengan dia memang best gilaaa..!!


  • i miss you bro, i miss our schooldays.
  • ha ha
  • blah blah blah.. only you can understand me. we have known for so many years.
  • =D friends forever bro.






perasaan : ramai lagi nak jumpa sebelum balik Shah Alam next week =(

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay