Sabtu, 31 Julai 2010

Bila Hitam dan Putih Bersama

p/s : ohhh perlu diingatkan entry ini takde kena mengena dengan company. ahaks~

  • okeh okeh masa untuk melunaskan hutang aku
  • aiyarkkk hutang pulak nih??
  • ohh lupa nak bagitahu seorang sahabat blogger saya menganjurkan contest nya sendiri
  • nak tahu contest apa oleh siapa??? lets cekidaut bebeh!!


BLACK AND WHITE CONTEST

yeaaa... contest Black and White.. syarat nye mesti lah kena follow tuan contest
lepas tu kena letak gambar sendiri, gambar hitam putih tau.
hadiah??? ohhh saya join bukan sebab hadiah, tapi sebab saya memang suka join contest :)
dan saya nak cakap sorry sangat sangat kat tuan contest sebab lambat buat entry untuk join
sebagai tanda minta maaf nahhh amik gambar black and white hehe


haaaa ni cukup black and white tak???
hehee gambar di ambil masa jalan jalan cari pasal dengan Kakak Sebilik dan Datin Seri :)
oke korang semua nak tahu pasal contest ni????
sila klik laju laju kat banner contest di atas :)



meh sini aku nak tag rakan ku yang sama gila join contest. hehe

okeh semua nya siapppp... :)

 


1 ulasan:

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay