Khamis, 22 Julai 2010

Dua Warna Sahaja

  • hari tu saya sudah bilang saya tolong Izarif dengan photoshoot nye
  • photoshoot untuk pembikinan iklan subjek PDL nye
  • ohhh ye aku rasa ini first time kot aku terlibat dengan photoshoot bersama mereka
  • really enjoy it. thanks yeah!
  • see more? Click Here


  • hehee tenkiu abang arn sudi bagi kerjasama haha
  • meh sini nak tunjuk gambar dari arkib keluarga
  • thanks rara for the pic :P

 kata rara, gambar di atas terdiri daripada : Kakak Nisa, Abang Arn, Adik Rara






perasaan : suka gambar.

6 ulasan:

  1. adik rara dan kakak nisa seperti org yg sama.
    ajaib.
    haha.

    BalasPadam
  2. Nisa.A: Okaylah tu....dpt jd model....

    BalasPadam
  3. adlail :

    haha..
    ye ke..
    saya pon x perasan kan tuh! hehe
    kitorang bukan kembar jauh sekali mempunyai pertalian darah.
    hehe :P

    BalasPadam
  4. tengkorakemas :

    yes
    credit to my fren izarif izzad for the pics :)

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay