Isnin, 29 Mac 2010

Menyesal Ke?

haihhh... banyak benda dah berlaku sebulan dua ni
dan yang paling terbaru, berita kemalangan lela.
sekarang dah 4 pagi, aku still x boleh tido. thank God wafiey pon x tido lagi, buleh jugak la aku berkomen romen ngan dia uh~ herherherr..

hmm.. aku dah lama fikir kan perkara ni, dah lama sangat, sejak tahun lepas lagi.. cuma sekarang kot aku punye hati untuk menaip pasal nye...
BLOG.
most of us ada blog. pendek kata, sekarang memang ramai sangat sangat la yang dah ade blog. ye la, sekarang guna blog pon duit mahsyukkk.. guna blog leh jual barang, promote itu promote ini. ada yang tulis blog untuk suka-suka, bukan untuk diri hanya untuk tatapan umum.
ya.. itu yang aku kata kita semua sama-sama ada blog tapi tak serupa.
serius (macam post lepas) aku rindu blog Gatal Menaip aku. aku bukan lah baik sangat dan pandai berpura-pura, aku suka guna blog aku untuk melepas geram atau marah.
sebab kat situ la timbul penjelasan.
but something had happen.. something personal.
aku dah janji pada dia yang aku takkan tulis macam tu lagi dalam blog aku, dan atas beberapa sebab blog Gatal Menaip aku terpaksa di delete. pedihh wooo.. aku sayang wooo blog uh..

 Header blog lama aku. in pic : my lil sis



hmm.. aku rindu nak tulis blog macam dulu.
dan sebenarnya aku tak kesah langsung ape orang lain nak buat dengan blog masing-masing. hak asasi kan, mana yang aku suke aku baca aku komen, mane yang aku sangat suke aku baca aku senyum je, xde komen..
hahhh.... sekarang aku rase macam nak stop blogging pun ade.
ape jek yang aku tulis mesti mengundang kontroversi yang tak diingini.
semua yang aku tulis aku dah decide untuk buat secara bersifat general, takde tuju pada sesiapa pon, lebih kepada peringatan diri sendiri.

aku dah janji pada orang yang aku hormat tu untuk jadi a better person afterwards. tapi ape yang aku dapat cemuhan makian cacian ejekan. salah ke decision aku? i'm trying very hard here, but it seems like no one supporting me or like it. why?? or.. is it only my feeling??? i tried to be myself, aku cuba untuk kembali kepada keadaan di mana aku bernama NISA. and yet, there are people who said now i'm no longer call myself with my name. NISA is my name! i am sooo sad. i tried to better, for you... for my friends. foer those people that i love the most.





perasaan : feeling like i'm regret with the decision coming here.

6 ulasan:

  1. alaa,ko nie... touching mnde?? ko tulih jek ape yg ko rase bgs... kalo mara,ko luah jek dlm blog... selamaber jek... x kentang laa ko nie... g mampos laa org nk pk ape...


    apeadehal??

    BalasPadam
  2. aha..sama la. dulu aku ada blog yg mcm tu gk. 200+ follower kot. huhu. tp aku delete sebab x nk sakiti 'org' tertentu.

    the thing is to just be yourself k.
    mungkin org tu xleh trime apa kite buat, tp kalau dia syg kita, lmbt laun dia akn fhm gk. ;)

    BalasPadam
  3. tahu?..yang kau hebat menulis?ya..first time cikhel masuk terus suka.sebab kau tulis mengikut apa yang kau rasa.dan tulisan itu jadi bagus,.sempoi jek..

    jangan berenti menulis.kalau perlu masa.ambil masa itu. okay :)

    BalasPadam
  4. he hee.. thanks tau semua yg bg semangat~

    BalasPadam
  5. nisa....jd diri sendiri je...
    kalau ikutkan rs nk puaskan ht semua...smpai bila2 pun x dpt...

    nasihat zana...just be yourself..mcm ayie ckp...lmbt atau cpt...org tuh akn trima juga....masa je yg blh menentukannya..

    BalasPadam
  6. menarik blog kamu.. cantik.. gaya coretan awk, membuatkan saya nak menaip.. eee.. geramnye

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay