Isnin, 29 Mac 2010

Minta Semua Doakan Lela......

baru petang tadi, aku komen komen dengan lela kat facebook
baru petang tadi aku luah perasaan kat lela
baru petang tadi lela tenangkan hati aku
dan sekejap je, berita tu membunuh perasaan aku




saat aku baca status Kak Sya, aku rasa macam....
........................OH NO...........!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
LELA..!!!! tak mungkin!
dalam otak aku dah macam macam benda negatif muncul. aku buang semua tu cepat cepat
aku harap dia selamat. aku tanya kak sya ape yang jadi pada lela
tapi kak sya pon takde info lengkap. aku makin tak keruan
baru petang tadi aku heppy komen komen dengan lela!!
OH TUHAN...  dugaan!! kitorang memang tak nampak macam rapat sangat..
berbanding dengan kak sya atau ana, aku memang x serapat tu dengan lela.
tapi, lela KAWAN aku!! aku sayang semua kawan aku!
lela kawan yang baik, dia suke wat lawak. gelagat dia selalu buat aku gelak or senyum.
(as i'm typing this, tears keep rolling down to my cheek)
aku rasa macam.. ohh tidak! berita lengkap pasal lela masih aku tak ketahui (setakat ni, 29 Mac 2010 1.33am)
aku harap dia selamat. aku taknak hilang sorang lagi kawan.
aarrgghhh!! aku nak pergi tengok dia...!!


 fazdilaila fazilah @ lela



p/s : kepada kawan kawan yang membaca, kepada bloggers yang singgah, atau sesiapa yang kenal lela, please i'm begging you guys doakanlah kawan aku ni cepat sembuh! AMIN~





perasaan : sad, cried~

10 ulasan:

  1. semoga kwn u cepatt sembuh k..=)

    BalasPadam
  2. oo sbb nie ke??
    xpe xpe..hope dy cpt sembuh sbb ade ramai kwn dy yg support dy ngah tgu dy ok..so she'll ok

    BalasPadam
  3. same2 doakan yg tbaik utk die k...
    hope die tabah hadapi seme ni...;)

    BalasPadam
  4. im praying for her :) heal soon to lela..

    BalasPadam
  5. thanks a lot utk rye n helenA~
    kwn kay tu still operation =(
    hope dia cepat2 sembuh~

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay