Selasa, 30 Mac 2010

Minta Maaf Kepada Para Blogger~

 

  • maaf, saya suka hati jek post pasal teh o ais
  • ini adelah karena saya tidak punya idea yang zassss atau woww untuk ditaip di sini, tak pasal-pasal para blogger sekalian terpaksa baca post hampuih tadi..
  • haihhhhhh (asyik mengeluh je aku nih!) oke sudah sudah lah ayat skema ayam.
  • banyak perkara berlaku even dalam dua tiga hari sekali pon..
  • masalah dalaman, luaran, kewangan pelajaran.. sume ade la

 

dalaman – personal bhai… ini melibatkan hati dan perasaan aku serta insan insan sekeliling aku

luaran – kawan aku accident, aku sedeyh, orang lain sedeyh, suasana dah x seceria dulu, hurmm.. mahu lela~

kewangan – dah la ATM buat masalah, x pasal pasal guna duit member aku untuk breakfast, sadis gilerr kot! semenjak dua menjak nih, duit lak keluar macam air mengalir dari paip yang x ditutup. aku bukan nak membazir, tapi sekarang ni memang banyak guna duit ahhh…

pelajaran – assignment berlambak, dateline makin dekat.. dah makin dekat tu, makin banyak tension nye. exam pon tinggal lagi dua bulan lebih jo kott…

oke, sekian masalah yang menimpa. ha ha ha~ tak malu betol aku tulis problems sume kat sini, tapi takpe sebab aku tahu, so ini general.. semua pon menghadapi masalah yang lebih kurang sama. ye lah, masing masing punya life, so masing masing ademasalah sendiri……..

Snapshot_20100307_1 oke dalam ape keadaan sekali pun, kita mesti senyummmmm~ insyaAllah everything will be allright.  ♥ ♥

 

 

perasaan : senyum, sebab hari ini kelas seronok. Good Job Classmates!


3 ulasan:

  1. kalo stakat senyum tp xde inisiatif n usaha utk setel probs tuh jek,x setel gak masalah ko tuh...

    apeadehal?

    BalasPadam
  2. apeadehal ko~ senyum tu permulaan untuk minda yg positif n seterus nye tindakan postif!

    BalasPadam
  3. Senyum tu sedekah.. tapi senyum tu kadang2 bermakna...
    1) Senyum sebab perli atau nak
    menyindir seseorang.
    2) Senyum sebab dia memang suka
    senyum pada sesiapa pun.
    3) Senyum sebab dia ada wat benda
    yang terselindung, konon nak
    cover. Cthnya dia kentot..
    hehe..jadi kena ingat senyum tu
    sebenarnya bermakna, bukan saja2 senyum... heheh

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay