Rabu, 31 Mac 2010

Contact Lens Berwarna Pertama Saya


  • minggu lepas aku ader order contact lens dari Mirror Store
  • saje ngade ngade aku nak try pakai contact lens yang berwarna pulak
  • aku bank in kan duit hari jumaat, selasa dah dapat
  • bagus bagus aku suke perkhidmatan yang simple dan tak menyusahkan orang camni
  • aku dengan mengadanye konon nak lawa (errrkkk..!!) telah beli contact lens Angel Colour.. aku amik yang kaler brown.. biar lebih natural
  • ye la, malu la nak try contacts yang ade warna sebenarnye, ni pon saje mengada kui kui~
  • dah la harga murah oke!!
  • aku tahu pasal blog ni pon sebab aku di rekemen kan oleh kawan blogger yang pernah beli lens dengan online shop nih

DSC05100 lens yang dah sampai disertakan dengan name card Mirror Store


  • memang aku suke sangat la kan
  • ye la batak baru first time pakai lens yang berwarna
  • wakaka~
  • dan aku mengaku, inilah first time aku beli barang menerusi online shop

so maybe ade antara korang yang berminat nak beli?? jenguk lah ke Mirror Store kalau kalau ade yang berkenan di hati.

perasaan : excited tahap burung untaaaa~

3 ulasan:

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay