Jumaat, 26 Mac 2010

Terima Kasih Yang Tak Terhingga Kepada Blogger Berikut

yea... sekarang kat dunia blog (blogosphere) ni aku dah tengok dan tahu macam-macam jenis award dan tagging
yang mana para blogger perlu pass pada orang yang dirasakannye layak
kalau dulu aku masih mampu melayan semua dan tag balik blogger lain
tapi sekarang dengan kesibukan yang melanda
assignment yang beratur panjang kalah keretapi Tanah Melayu, serta persediaan untuk Mid-Term
memang aku menulis blog pon curi-curi masa


  • sekarang saya nak ucapkan JUTAAN LEMON LEMON pada blogger berikut kerana sudi bagi saya award dan tag saya

  1. Faez Naem - for the Top Blogger 2010 tag
  2. Gadis Terbilang  a.k.a GT - for the Beautiful Blogger Award
  3. maheyra  - for the Top Blogger 2010 tag
  4. Amad  - for the Beautiful Blogger Award






  • sorry guys aku memang tengah takde masa sekarang
  • ada masa nanti aku wat tag aku sendiri dan tag balik korang eyhh??
  • hehehee thanks tau korang
  • sayang blogger semua




perasaan : gembira sebab dapat award dan tag, sedih sebab betul betul tak sempat nak balas balik

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay