Jumaat, 26 Mac 2010

Rezeki Bertambah ♥ ♥ ♥

  • hari ni aku bangun awal walaupun takde kelas
  • dengan segala kerajinan yang masih bersisa dalam diri aku, aku pergi ke kampus terchenta
  • dengan harapan dapat buat assignment
  • serta bertemu rakan-rakan aku untuk diskusi mengenai assignment kami
  • dan.. oh ya, sebenarnya bukan ini yang aku nak cerita
  • hari ni aku dapat kiriman nun dari bangi 
  saya suka tulisannya yang kemas~

dan bila aku buka… jeng jeng jeng…
pashmina shawl..!!!
aku pon seakan mahu melompat kegirangan~ yeayyy~
nak tahu macam mana aku dapat shawl free??
herherherherr…

  • satu hari yang nyaman
  • aku melakukan rutin blogwalking aku
  • sampai la aku ke satu blog milik Ery Farieha
  • dan beliau telah menawarkan giveaway shawl dan beberapa barang lain
  • cuma perlu pilih salah satu barang yang berkenan, then email dia
  • siapa cepat dia dapat la kiranya
  • dan aku tak sangka email aku di balas dan barang yang dijanjikan pon tiba
  • aku dengan rakus membuka sampul surat dan terus menggayakan shawl tersebut dengan kembangnya
 muke excited gilers..!!





sengaja mencuba kelainan~





by the way, thank you sooo much sahabat dari UKM Bangi..!!
hehehee.. anda sungguh baik hati
korang pun jangan lupa singgah ke blog beliau (klik di sini)
thanks a lot farieha~


perasaan : bersyukur~

4 ulasan:

  1. oke dah kuar~
    klik2 la ape yg patut tenkiuuuu~

    BalasPadam
  2. ahahaha...
    awat style hg pake pahmina tuh mcm pake tudung biase jek?? x cantik dow... kehkehkeh

    BalasPadam
  3. ijam : peduli lak aku kan~ aku punye suke lew~

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay