Sabtu, 24 April 2010

Formspring Aku Buat Hal…??!!!

  • kenapa lately nih tak boleh nak masuk website formspring????
  • ape masalahnye????
  • each time aku nak masuk website dia, akan tertera lah page seperti berikut :

masalah 2

entah la labu…. aku pon tak paham langsung kenapa dia kuar camni. dah beberapa hari kot…. widget Formspring kat page blog aku lak keluar macam ni :

masalah 1

then ape lagi.. aku remove je la.. buat sakit mata bernanah jek aku tengok, huh! so dah remove rasenye xde dah penyakit yang mencacatkan pemandangan blog aku. herherherher…~  tapi.. aku tetap nak tahu :

  • kenapa dengan Formspring.me????
  • aku je ke yang ada masalah nih???
  • aku salah setting ke??
  • atau memang Formspring agakkk lahabau???

hahahaaa…. dah dah.. kang ape tah lagi yang keluar. aku cuma tak sabar nak tengok kalau kalau ada hamba Allah yang baik hati nak tanya soalan kat aku. heheheee… so sesiapa tahu ape problemnya, TELL ME oke??? peace~

perasaan : nak jawab soalan…!!


1 ulasan:

  1. haha~ banyak soalan, tu yang formspring mogok :)

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay