Selasa, 27 April 2010

Jawab Tag 8 dan 8

  • mak aihhh lama x update blog
  • yang update pon ade satu entry siang tadi
  • tu entry curi masa namanye
  • lama dah tak godek godek shoutbox
  • so setakat ni aku mendapati aku hutang dua tag dari Fitri ngan Ieka

ini yang aku kena buat :

  1. pergi kat photo file, pilih folder foto yang ke 8 (kenapa 8 pon aku tak tahu)
  2. pilih gambar ke 8 dalam folder tu
  3. sedikit deskripsi pasal gambar tu
  4. tag 8 orang lain

oke.. ini gambar nye… TARAAAA….

CIMG1126

Deskripsi Gambar :

  • oke sesunggoh nye ni bukan gambar aku (dah jelas dan terang bukan aku kan kan)
  • ni gambar adik adik aku
  • yang baju pink tu adik aku nama Nurhidayah, umur 8 tahun, sekolah darjah dua kat SK Temerloh Jaya
  • yang baju petak petak tu, adik aku nama Natasya, umur 15 tahun, tingkatan 3 kat SMA Al-Khairiah Temerloh
  • gambar ni aku amik masa kitorang family gi Kuantan, nak tengok abah ku masuk bowling tournament
  • tarikh gambar : 19 Disember 2009

Tag 8 orang :

  • nope… i’m not gonna tag anyone
  • sorry yeaa.. heheheee~

perasaan : suddenly rasa nak pergi main bowling???


2 ulasan:

  1. tag ni boleh na menipu..kalau kamu pilih gambar lain pun bukan orang tau..hihi

    BalasPadam
  2. sy bukan mcm org lain yg nak tipu2 nih~
    hehee

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay