Jumaat, 30 April 2010

Letih Busy Sesak

  • penat.
  • bukak blog kawan sume cite penat
  • bulan april yang penat
  • minggu sebelum exam yang hectic!
  • bukan kau sorang semua orang
  • benci. bukan semua suka.
  • marah. bukan semua sabar.
  • annoying. bukan semua faham.

  • yang aku tahu kerja ini penat
  • lepas ni suruh orang lain la buat.
  • yang dapat bertahan buat sume ni, tahniah ye. anda begitu cekal.
  • yang macam aku, dah la kering, lembik lagi.
  • jentik guna hujung jari pon boleh terpelanting.
  • aku? aku telan sume. malu segan muka dah tebal gila pon, kena apa apa pun aku tak kesah, niat ikhlas.
  • tapi yang best? kena balas TAIK. tahu taikkkk????
  • lepas ni harap lebih tanggungjawab.

  • malas aku cakap depan
  • tangan aku lagi selesa menaip daripada biar mulut yang bicara
  • cakap belakang? go ahead!
  • aku kat sini, niat kerana Allah, kerana ayah aku, kerana family aku..
  • aku buat ape yang termampu.
  • i earn what i work for.

perasaan : tiap semester dah kena macam nih. DAH BIASA!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay