Ahad, 11 April 2010

Tak Menarik Langsung!

DSC05128

  • tahu kan yang aku suka teh o ais???
  • bukan setakat suka… tapi sangat sangat sangat suka oke..
  • hmm.. oke oke ye laaa…. aku mengaku!!!
  • i kinda addicted to this drink..!!!
  • terutamanya teh o ais kat kedai mamak khulafa tuh.. fuhhh.. pekat dan manis! teh o ais terbaekkk!!!
  • so tadi aku keluar candle-light dinner ngan budak budak rumah aku
  • kat satu restoran nih. haihhh
  • dah la waitress yang amik order tu ala ala pekak tak berapa dengar
  • sekali sampai airnye… haihhhhhh….!!!! KECEWA…
  • aiyooo… teh nye memang tak pekat!!!
  • tak rasa teh o meyh..! rasa ape tahu? rasa air gula.. hohohoo~
  • so lepas ni kalau terpaksa pergi makan kat situ aku dah taknak order teh o ais laa =(

perasaan : kempunan sebab tak dapat singgah khulafa beli teh o ais~


5 ulasan:

  1. hahaha.. rumate aku lak ketagih minum teh ais.. g mana2 xda air lain.. tu je dia minum.. ekekeke

    BalasPadam
  2. cam kenal je restoran tu...kat ss 7 ke?

    BalasPadam
  3. restoren ape dow??
    gtaw2!!

    haa,nie aku ade port teh o ais baru... tp dekat bangi laa... pergghhh,wa cakap lu... die gune lipton bai...

    ahaaha

    BalasPadam
  4. wahaha~ sian kay.xpe, esok lusa bleh order lagi...

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay