Sabtu, 22 Mei 2010

Hik Hik Hik~ Tenkiu Abang BEN ~

  • wuhuuuu sekali lagi aku join sesi jelajah menjelajah yang dikelolakan oleh abang Ben
  • tenkiu bebanyok ye Abang Ben…
  • koi sangat sangat ler menghargainye yekk (oppsss keluar lak slang Temerloh)
  • hehehee Abang Ben ni memang tak pernah jemu nak mengetengahkan blog blog baru sederhana dan baru macam aku
  • ngeh ngeh ngeh aku terima kasih yek kat Abang Ben sebab sudi singgah lagi ke sini

Capture click on picture =)

 

perasaan : suke.


7 ulasan:

  1. orang temerluh ke?
    dulu sy pernah tggl kat temerluh..huhu


    jenguk2 lah blog saya;)
    http://amarhaziq-ceritasaya.blogspot.com/

    BalasPadam
  2. salam sayang

    jelajah dari blog ben..
    so sweet.....sis terjah yer...

    apa2 pun tahniah...ben dah jelajah awak....

    BalasPadam
  3. datang guling2 dari blog ben :)

    salam ziarah...hehe

    BalasPadam
  4. thanks kat siti rahayu and azrul hisham sudi jugak singgah ke sini =)

    BalasPadam
  5. thanks saya gak
    singgah juga ni... hehehe

    BalasPadam
  6. I would like to exchange links with your site nisamenaip.blogspot.com
    Is this possible?

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay