Khamis, 27 Mei 2010

Ko Jawab Cepat…!!! Cepat…!!!

  • heee dapat lagi tag.. thanks susah2 tau tag saya =)
  • huhuuuu sorry sangat sangat kat kawan ku Ieka sebab lambat jawab tag dia…
  • sorry ye sayang =) he he hee.. oke2 aku jawab nih =)

Snapshot_20100516_13 muke mengada ngada jawab tag pagi pagi buta ha haaa~

 

wokayyy mari mula jawab tag beliau =)


1) Apa yang anda buat bila anda tahu member anda tikam belakang anda?

  • Aku rase macam br blaku je.. aku just mendiamkan diri. membawa hati yg lara.. ni la aku tgh wat ni..

2) 6 orang di hati anda 
  • Seluruh kaum kerabat keluarga ku
  • Semua kawan kawan tak kira di mana kalian berada cheeewwaahh~
  • Semua individu yang pernah mencurahkan ilmu untuk daku
  • ehem~ehemmmm (biarlah rahsiaaa =p)
  • …… (sila isi tempat kosong)
  • …… (sila isi tempat kosong)

3) Anda rasa anda comel?

  • tak tahu

4) Single or taken?

  • single but complicated he he heee buleh tak???

5) Blog yang saya suka?

6) Adakah bilik anda kemas setiap hari?

  • aaaaaa… ha ha ha no komen *wink~wink*

7) Lagu terakhir yang anda dengar?

  • Resistance by Muse

8)Last text message

  • Amin si Panglima Hitam cakap pasal GPS. nak suruh dia cari jalan datang Temerloh. ha ha..

9)Last phone call

  • hmm.. Shahrul. tiba tiba dia call minta no maxis aku yang baru???

10) Hari terakhir anda menangis?

  • semalam. he hee rindu =P

11) List 5 kaler feveret anda

  • Hitam
  • Putih
  • Merah
  • sorry ade tiga je

12) Orang terakhir yang anda berYM?

13) Game yang anda paling suka?

  • The Sims : Nightlife ha ha
  • Suikoden (sume series)

14) Adakah anda peminat MCR?

  • Layannn dowh lagu lagu dia

15) Apa perasaan anda jawab tag ni?

  • Masih di tahap kesabaran yang boleh dikawal =)

16) Anda rasa tag ni best?

  • x best langsung........... tp layan je laaaa....
  • ha haa

17)Tagged lagi 10 orang

  • tak nak tag boleh =)
  • tenkiuuu

 

 

 

perasaan : okeeee dah selesai dah jawab tag =)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay