Rabu, 26 Mei 2010

Membuka Ruang Untuk Kegilaan Ini

  • haihhh ape daaa aku ni bukan main lagi gedik nye
  • tadi dah post pasal simptom chenta konon tapi sebenarnye aku post tu sebab nak puas hati diri sendiri
  • aku suke la nak taip ape, blog aku kannn
  • oke oke meh sini aku mengaku laaa aku ade simptom simptom tu
  • errkkkk… tapi nak kata chenta ke? entah laaaa… sayang oke.. sayanggg ha ha
  • oke tengah tengah malam pulak aku nak gedik gedik ni ape hallll???
  • oke sebab aku rindu lah. rindu kat dia. dah la jauh.

Snapshot_20100525 ape ape pon peace oke bebeh???

waaa rindu kat dia nun jauh di sana

haihhh rindu nak gelak ketawa dengan dia

rindu nak gurau gurau cubit kaki dengan dia

ye aku suke cubit dia, cubit lengan dia ngeeee~ jahatttt dowh aku~

bila aku dah mula buka ruang untuk kegilaan ni, memang gila betol la aku kan kan kan 

ha haa ini macam post gatal gedik sume ade lah!

=_=”

perasaan : mood malam, dengar lagu Oh Baby nyanyian Cinta Laura  ♥ ♥


5 ulasan:

  1. suara cinta laura sangat kebudak-budakan dan best kan? hehe

    Big Fish Moment with Pizza Hut

    BalasPadam
  2. amboi...ni bukan sayang je namenye...
    dah mmg chenta pun lau siap rindu merindu nih....

    blushing2

    BalasPadam
  3. ardini humaira - yess.. suara dia comel gila~ =)

    nuyara - ahhahahaaaaa xtahuuu la chenta ke x... aishhh cuti sebulan x jumpe nih huhuuu =(

    BalasPadam
  4. bile hati dah bertaman....
    cm gnie la jdnye...
    huhuhuhuuuuu.....

    BalasPadam
  5. hisyam : hehee nmpk nye begitu lah~
    =P

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay