Selasa, 28 Jun 2011

Aku, Dia & DSLR [Part 14] : Photoshoot dengan adik

 

Assalamualaikum semua…

Entry untuk segmen Aku, Dia & DSLR kembali lagi. Kali ni kelainan aku adalah, aku shoot dengan adik aku woot woot!!! Tak penah-penah wehh aku pakai kan dia shawl, dress & mekap! Hahahaa… Silapnye, aku tak pakaikan dia heels. Hahahaa belom masanya kot?

Jom layansss…

 

DSC_0366Me and my lil sis Tasya Amin

 

 

DSC_0416Sebelum shoot kena lor mekap duluuuu. Hahaha lain laa muke aku ni jelita-nak-mampos macam bidadari ke, barulah tak payah nak touch up segala kan?

 

 

DSC_0371

 

DSC_0392Love my heels damn much!! Sangat selesa okayh!

 

 

DSC_0483Super love this dress! Kalau aku nak jual dress macam ni ada yang nak beli tak? Wohoooo~

 

DSC_0376

DSC_0434Style posing terbaruuuuu – Tangan di dada (mata aje yang tak ke atas) KAHKAHKAH!!!

 

 

DSC_0460

 

Aku suke sangat gambar ni. Tapi yang tak bleh blah nye tudung aku tuhh!! ARRGGHHH!! Nampak macam bergumpal kat bahagian leher. Alaaa.. lagipun shawl tu betol-betol mencabar tahap kesabaran aku sampaikan aku amik masa agak lama untuk pakai shawl tuh.

 

Argghhh… korang buat-buat tak nampak je la eyh? Eyhh?? Oh yee.. gambar-gambar di bawah ni pulak gambar adik aku. Ngeeee~

 

 

DSC_0380Cewahhh kau! Posing mengalahkan aku nampak???

 

 

DSC_0493

 

 

Phewww what a tiring day! Errr and emotional. Kenapa emotional? Sebab aku tacink ahh dengan shawl aku. Kemain susah nye nak lilit shawl, terasa macam diri ni baru nak belajar pakai shawl!

 

Heheee tak sabar nak tunggu next photoshoot! Dengan photographer mana pulak ye? Kahkahkah!

 

 

sign NISA


96 ulasan:

  1. saya? hehe
    wah..
    adik dia pun sama hehe
    xD

    BalasPadam
  2. awesome! umur adik nisa brpe?

    BalasPadam
  3. heel nisa mmg chantek n gojes la...^_^

    BalasPadam
  4. adik nisa mcm yuyu zulaikha sekilas..

    :) both cute.

    BalasPadam
  5. wah adek sama cantek ni. lawan toke ni. hehe

    BalasPadam
  6. luv ur heels so muchhhhhhhhhhhhh..!!! :)

    BalasPadam
  7. Suka tgk gambar-gambar tuh (: Teringin jugak nak photoshoot , HEHE

    BalasPadam
  8. waa!! comel lah nisa! suke3!
    hehehheee...
    i mintak izin amek gambar u ni tau..
    nak tambah koleksi. ;)

    BalasPadam
  9. shawl ko sme ngan aku la..aku pon ade shawl tu..orang kasi..tp aku xbekenan nak pakai..susah laaa nak pakai..lastly aku buat lapik meja je..hahahaha

    BalasPadam
  10. jelaslah , memg adik cik nisa cute sgt !

    BalasPadam
  11. Nisa..canteknya..dress tu pun gojes sgt!i like! Beli kat mana ye?hehehe

    BalasPadam
  12. ohhh, jeles jeles jeles ! dress korang dua yg lawa, shawl, eeeeee ~

    BalasPadam
  13. Hi Nisa, you look so gorjessss :)
    ehh btw buatlah tips for remja for match kan tdung and baju .

    BalasPadam
  14. cantiknyaa baju ngan shawl tu nisa..perfecto!!

    klu jual baju tu, cm nk beli je??hehee

    BalasPadam
  15. wah...! akak maintain cun. sama dgn adik akak. wish her my best luck! umur berapa? hehe

    BalasPadam
  16. heel tu cantik sis.
    eh tak sakit ke jalan pakai heel?
    teringin nak pakai.
    takut jatuh tejelepok jek. kehkeh

    BalasPadam
  17. jemput join contest lily :)
    http://lilykamarudin.blogspot.com/2011/06/lily-si-kidal-first-contest.html

    BalasPadam
  18. bestnya dpt photoshoot..jeleznya inna..anyway, dua2 pun comel..^^

    BalasPadam
  19. 1st: Love ur dress up.. Nak my future GF some1 yg bijak bergaya seperti nisa..

    2nd: Adore ur heels.. My lil sis menjerit tgk ur heels. She loves it so much..

    3rd: Comel la ur lil sis...

    BalasPadam
  20. akak n adik akak,, cantik sangat.. tapi tengok akak yang posing sangat..
    like.^^

    BalasPadam
  21. sy... sy mau bli klu nisa jual dress itu, hehe... dh t'jtuh cinta pdnye =)

    that heels... superb... superb...n superb =)

    BalasPadam
  22. erm tak sakit ker pakai heels tu??hehe

    BalasPadam
  23. Dua2 beautiful! Nampak gaye adik nisa akan ikut jejak nisa tu! Modelling like a pro! ;)

    BalasPadam
  24. suka tengok awak..cantik..senyuman menawan.. :)
    jag fikir bukan2 ey..
    singgah la blog saya..ada cerita ttg awak..

    http://ninaibunga.blogspot.com/2011/06/tiru-macam-diaahaha.html

    BalasPadam
  25. pashmina kan?
    i hate pashmina damn much!!!
    sgt ssh nak pakaiiii..grrrrr

    BalasPadam
  26. suka tengok dua2...comel sgt2...
    ~~~ngeee~~...hmm adik nisa pnye blog ape eh??

    BalasPadam
  27. tengok pun dah tau susah nak pakai...:P

    BalasPadam
  28. wow!!!adek nisa pun cantikla....<3

    BalasPadam
  29. okey korg dua beradik
    memank chomel :)

    BalasPadam
  30. @Marya Hana

    wahahaaa!!!

    yuyu zulaikha pon boleyyyy :P

    BalasPadam
  31. @Pateh Adnan

    ehhehe okayh dear.. i izinkan.. asalkan x salah gune dah la ye :P

    BalasPadam
  32. @cimOt

    ahhah aku de satu lagi nih, kaler gold2 ckit..
    dalam pertimbangan utk dijadikan alas meja., kahkahkah!!!

    BalasPadam
  33. @cik najihah

    hikhikkk..
    tenkiuuu kembang idong adik saya kang :D

    BalasPadam
  34. @Anonymous

    tips??
    aaaa i pon x pandai.. btw thanks sbb sudi singgah blog i :D

    BalasPadam
  35. @FARAH IZWANI RAMLI

    ehehhehe kalau x biasa pakai heels mmg lah ase sakit sikit, plus asyik ase nak jatuh.
    kalau dah biasa nnt xde ape lah :D

    BalasPadam
  36. @DanieL AdiE


    auwwww malu la i daniel dtg komen sini.
    hohoooo


    1st : thanks a lot! hehehe kite ni mane ade pandai bergaya. biasa2 aje. hohooo

    2nd : whaa really? adik u umur berapa?

    3rd : ehhehe thanks!

    BalasPadam
  37. @fiezah solehah

    whaa nak beli eh??
    ehehe insyaAllah nnt nisa jual kalau jd bukak online shop :D

    BalasPadam
  38. @Ain SSB

    ehhehe entah la dia tu.. satu hari nnt kot :P

    BalasPadam
  39. @nina ibunga

    ehhehe sudah singgah blog anda. thank you very much!

    BalasPadam
  40. @honey smile

    thanks..

    blog adik nisa : http://storyofsya.blogspot.com/

    BalasPadam
  41. @eienrazak

    hohohooo
    thanks!
    (kembang idung jap)
    kahkahkah!!

    BalasPadam
  42. gambar ke-7::sentap aty mak nakk..huhuh

    BalasPadam
  43. gambar ke-7::sentap aty mak nakk..huhuh

    BalasPadam
  44. tangan di bahu la nisa ^_^

    meaw pon suka gak gambar nisa yang lasttttttttttttttt tu :D

    BalasPadam
  45. both of u are damn pretty! :))
    ada style pulak tuu! :D

    BalasPadam
  46. @Nisa Kay

    haha, takdelah. i tak salah gunekan pon. insyaALLAH. I just suke tengok style u. jgn risau okeh!
    full of confidence! ;D

    BalasPadam
  47. @DanieL AdiE

    dear, u tak gayat ke pakai heels tinggi sgt tu?

    BalasPadam
  48. adik dan kakak sama cantik sama comel !
    aih , COMEL aihhh ! haha

    BalasPadam
  49. bnyknye photographer die hehe untungla... :P

    BalasPadam
  50. mesti seronok kan kurus???
    boleh pakai mcm2...
    dan mesti seronok ada adik perempuan...
    I tak de...

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay