Jumaat, 28 Mei 2010

More and More. Thank You So Much Blogger…!!!!

  • hye hye… dua tiga hari ni ade perkara yang sama dok jadi kat aku
  • ape dia ape dia??? wahhaaa…
  • perkara itu ialah dapat tag!!! ye ye.. hehe dah tak tau cmne nak cakap thanks kat mereka mereka ni
  • kita dapat tag, tanda nya kita diingati oleh blogger lain.
  • ohhh ini sungguh terharu.. he hee.. thankssss a lot folk! =)

 

awardcreatifeddyboyz86

  • kali ni aku dapat Creative Blogger Award
  • oleh dengan itu, aku ingin mengucapkan setinggi tinggi ucapan terimaaaaa kasih kat Hafiz Ismi tuan punya blog Aku.Blog.Kamu kerana dengan baik hati nye beliau sudi berkongsi award ini dengan aku
  • heeee tenkiu tenkiuuu
  • he heee aku ni nak kata kreatif tak jugak la.. sikit sikit kottt ha haa.. aku takde idea, so aku letak gambar hasil tangan aku eh eh

 

    IMG_6909 edited

ha haa kreatif ke? kui kui kui~ tak lawa jangan marah ye =)

 

meh sini aku nak bagi award pada orang yang kreatif =)

  • blog Kisah CreativeHeart by Muhamad Hisyam Sidek. sebab beliau mmg kreatif dalam fotografi. he he. nama blog pon dah creative =P
  • blog Keyboard Retak by Hyzry Fahmy. aku rasa dia kreatif sebab blog dia di samping cite pasal realiti kehidupan, dia suke letak info info menarik yang memang best baca,. and banyak jugak cite pasal bola. ha.. peminat bola sesuai la baca. and lagi satu, aku perasan ade kord gitar. huhuu
  • blog telordibasuh. nama blog pon kreatif sebab kelakar. he he.. kat blog ni macam macam gambar kelakar serta info menarik =)

hehehee oke sekian aku membebel kat entry tag.. thanks sekali lagi kat saudara Hafiz Ismi yang sudi share tag award ni untuk aku.

Snapshot_20100527_27

peace bebeh =)

perasaan : tenkiu sume =)


4 ulasan:

  1. bila kita ingat orang...orang akan ingat kita...

    BalasPadam
  2. Tq nisa... time kasih tak terhingga.. :)

    BalasPadam
  3. hehe..2pic edit pakai photoshop ke pakai software yg tersedie heheh

    BalasPadam
  4. princeduyong : betol2

    creativeheart : most welcome.

    telor : ha ha ade guna photoshop + software yg auto. ngeh3~

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay