Selasa, 25 Mei 2010

Sweet Sangat Sangat

  • i just love this song soooooooooooooo much!!
  • mmuah mmuah
  • suke laaa miley cyrus, dah la lawa, suara best pulak tuh
  • ouhhhh jeles jeless

When I look at you
I see forgiveness, I see the truth
You love me for who I am like the stars hold the moon
Right there where they belong and I know
I'm not alone

  • nak tengok nak tengok nak tengok movie nih
  • waaaaaaaa lambat lagi la release..
  • tadi check kat Yahoo Malaysia : Movies, tarikh release movie ni kat Malaysia ialah 8 Julai…!!!
  • waaaa tak sabar nak sangattt tengok movie ni =(

The-Last-Song-movie-poster alaaaa comeyl la Miley Cyrus  ♥ ♥

SPL106698_001 Liam-Hemsworth-and-Miley-Cyrus-in-THE-LAST-SONG_2_jpg-550x363
antara babak dalam movie ni. first pic tu sweet sangat sangat sangat ngeeee~

oke nak buat macam mana, tunggu je laaaaa =_=”

perasaan : when i look at you ngeh ngeh~


3 ulasan:

  1. when i look kat cover movie ni...terus tangkap cintan...ala2 titanic lak nmpk..

    BalasPadam
  2. nak join tengok sekali, boleh tak? heheh..

    BalasPadam
  3. heheheh

    nuyara : mmg sweet kan doranggg~

    azman : jom ramai2 buat rombongan~

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay