Selasa, 25 Mei 2010

Ucapan

  • thanks a lot kat pemilik blog Laut Cina Selatan sebab susah payah bagi award ni kat aku
  • jasamu dikenang
  • chewwaaahh ha ha haa
  • oke jom kita usha usha ape awardnye
  • bertuah bebenor aku dapat award =D ngeeee~

beautifulbloggeraward

1. say thank you dan link balik kat orang yang bagi award

he hee tenkiu bery bery bery muchhh kat Cipan Cokelat yang bagi award nih pada daku, dan jerit sampai kuar anak tekak kat shoutbox aku bagitahu yang dia dah bagi aku award nih…. ngeh ngeh~

2. tag 5 orang lagi

hmmmmm… sape yek?? alaaa taknak pilih sape sape… sebab sume kawan blogger saya adalah Beautiful Blogger =)

3. bagitahu mereka…

thankssss korang yang rajin rajin klik blog aku then follow aku then menyumbang sedikit sebanyak kat nuffy aku =D jom la kita jayakan dunia blogger chewaahhhh (ucapan dah kalah perdana menteri nih!!)

4. 7 fakta pasal diri anda??

hmmm… ape dia ekk.. oke jom usha my facts :

  • suka spaghetti, ABC, ice blended chocolate & iced chocolate
  • suker oblong kat gerai abang double trouble =)
  • addicted to teh o ais!!
  • suka hitam putih
  • suka baca novel
  • gila online dan blogging
  • suka lepak lepak makan makan tengok wayang =0

oke tu je lah.. thanks again kat cik Cipan Cokelat for this lovely award =)

perasaan : thanks =)


2 ulasan:

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay