Jumaat, 25 Jun 2010

Mungkin

  • makin hampir dengan hujung minggu ni, bermakna makin sakit kepala mak abah aku
  • kenapa??? asal tiap hujung minggu mak abah aku memang akan sakit kepala ke?
  • kenapa??? hujung minggu kat temerloh tak best kah? ehhh sape kata tak best? meh aku babap bontot tu laju laju :P
  • kat temerloh best ape, tiap ahad ade pekan sehari yang terpanjang kat negeri ni
  • tapi lain pulak dengan hujung minggu kali ni, dah tu hujung bulan pulak
  • hujung minggu ni, aku akan balik shah alam hari sabtu, macam biasa abah akan bagi duit belanja + duit sewa
  • hujung minggu ni tadi Shake kata dia ade training futsal lah pulak, lagi… duit belanja
  • hujung bulan ni along pulak kata dia pon nak balik, abah akan bagi dia duit sama macam aku kott
  • tak lama lepas hujung bulan ni, awal bulan Julai angah pulak sambung belajar nun kat terengganu

Image012 berat hati nak balik shah alam kali ni, kenapa ye????

 

 

 

  • lagi, pasal $$$$$$$
  • bukan kita memilih untuk jadi hamba duit, tapi tanpa duit ape je boleh kita buat?
  • kita nak menuntut ilmu pun tak boleh berkira untuk berhabis duit,ye lah untuk masa depan jugak kan
  • semakin hampir tarikh aku nak balik shah alam, makin banyak hal @ dugaan pulak.
  • lappy aku rosak. ye rosak. sekali lagi skrin lappy wat hal, dulu lampu padam, sekarang skrin ni dok vibrate aku tak tahu ape punca
  • tak pe, aku optimis jek, he he bak kata abah aku benda kalau dah nak rosak nak buat macam mana kan, kita jagalah elok mana pun kalau dah nak rosak tu, dia akan tetap rosak.
  • ohh ye, tadi aku tengah main game ape tah kat laptop along, aku toleh je ke kiri, aku dengar bunyi something patah
  • oh!!! my spectacle patah! ha ha. takpe lah, nak buat macam mana kan. dah tiba masanya kot.
  • well, aku malas nak ingat kan abah yang aku dah pakai spec ni dari aku sekolah menengah lagi, errr… dah 3 atau 4 tahu ade tak?
  • abah aku bukan gabenor bank negara woi. he he.. takpelah nak buat macam mana, aku redha je la
  • oke esok aku balik shah alam abes la aku tak nampak ape ape, agak agak beg baju aku yang besar gabak tu pun aku tak nampak. hahahaa!!!

IMG_4121 Universiti Industri Selangor, Kampus Shah Alam. Bakal menerima kehadiran pelajar pelajar kemasukan baru, dan juga pelajar Fakulti Bisnes yang berpindah ke sini dari UNISEL Kampus Utama Bestari Jaya.

 

 

 

perasaan : seriously kali ni aku tak suka pulak balik shah alam awal awal????


20 ulasan:

  1. betol betol! tak suke tak suke..!
    ade sebab disebaliknyeee... :(

    BalasPadam
  2. yeke..bdk2 fakulti bsnss pndh s.alm?~
    wahh dpt jmpe kwn lme kt situ~huhu

    BalasPadam
  3. yayangg :

    tak suke yg mane tu ye =)

    BalasPadam
  4. iedasaid :

    yes, dah konfem dah hal pindah tu =)

    BalasPadam
  5. haha.
    zami pun tak lama lagi nak masuk lecture hall semula.
    adeh.
    ;)

    BalasPadam
  6. ala,dok shah alam,best jugak pe? bolehlah kita dating2 nanti.hehe

    BalasPadam
  7. hizami :

    ohh kejap nye praktikal ye ???

    BalasPadam
  8. rara nasiha :

    hehe anda duk shah alam jugaa??? hehe jom jom dating
    =P

    BalasPadam
  9. rupe2nya pakai spek ye, spek dah takde tu masa kuliah kena la dok depan,

    ke memang dok depan?he

    BalasPadam
  10. sebab tue lah jangan derhaka kat maka ayah, belaja rajin2, bila masuk u jangan couple2.. kan?

    BalasPadam
  11. wooo..dunia baru da smbung balik..hee~

    BalasPadam
  12. tengkorakemas :

    hehe saya suka duj depan, senang nak fokus. kalau duk blkg nnt borak je keje nye =P

    BalasPadam
  13. hapiz rahman :

    thanks for the advice =)

    BalasPadam
  14. pandazemoo :

    hehe dah nak masuk sem 4, dah tak baru sgt le =P

    BalasPadam
  15. nk try pergi termeloh pulak. hehehe

    BalasPadam
  16. faisal :

    hehe jemput datang meh =)

    BalasPadam
  17. Tak pnh sampai Temerloh lagi....nt lah ....suatu hari....

    BalasPadam
  18. azzey :

    oke dah dtg temerloh nnt jgn lupe pekena gulai tempoyak ikan patin. hehe =)

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay