Rabu, 16 Jun 2010

Perasaan

maaf..!!!
idea itu datang tiba tiba
idea itu muncul dan hilang, berulang kali
ia sangat menganggu fikiran aku
membuat aku berfikir berkali kali
dan kemudian memaksa aku meluahkan.
=_="




walau kau hadir mungkin sementara
walau kau sayang mungkin seketika
walau kau rindu mungkin sekejap

namun aku akan pegang erat
walau sedikit kasih yang ku terima
kan ku ingat semua
kenangan yang ada wajahmu

kesedihan lalu dapat kau padam
kekecewaan dulu dapat kau usir
kekosongan hati dapat kau isi
tak dapat ku nafikan, aku sayang

hingga satu hari nanti
keadaan tidak mungkin mengizinkan
aku pasrah menerima
walau air mata mungkin tidak lagi berharga
walau kesalan tidak lagi bermakna
kita tahu itu akan berlaku


-by Nisa-
p/s : tengah lagu careless whisper by seether, bisikan cinta by one nation emcees
haha mampu?????




perasaan : errrkkk!!! tolong.. aku tiba tiba jiwangggg!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay