Jumaat, 18 Jun 2010

Shawl Free


hehe alhamdulillah, seperti yang aku jangka, hari ni hadiah shawl aku sampai ke rumah
thanksss a lot kat QOMA's Boutique sebab sudi menganjurkan Giveaway nih
dan secara tak langsung aku dan orang lain yang terlibat berpeluang mendapat shawl free..!! yeayyy

nak tahu kisah aku dengan Shawl Biru? wahaha..
meh sini ramai ramai tengok video saya (bukan video awak hahahaa..!!) 

tapi sebelum itu...
pesanan penaja :
maaf suara ku garau macam jantan. daku agak kurang sehat derrr..
dan sila abaikan muka sengal serta perangai gedik daku =_="




nak tahu giveaway ape yang aku dok cakap tuh???
oke sila KLIK DI SINI


tenkiu kepada yang sudi baca dan sudi menahan mata tengok video aku. 
wahahaa jasamu ku kenang =)







perasaan : aku dah kata aku sukaaa online shop kan kan. ouhh i'm waiting for the next shawl and inner!!!


4 ulasan:

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay