Jumaat, 23 Julai 2010

Generasi Terpilih

  • kami lima orang pergi dialog dengan ape tah.. SSIG????
  • anjuran Kementerian Penerangan, Komunikasi dan Kebudayaan
  • lokasi di Menara PKNS, Petaling Jaya
  • 22 Julai 2010, 9 pagi
  • ohh sangat besh, sebab ade makanan besh. ha ha!! selekehh~

    wajah masscomm sungguh kengkawan aku ini...
    PESERTA JALAN JALAN : Afif, Syazwan Husaini, Khairun Nizam,
    Amira Farhana, Nisa A.
  • he he tengok kitorang gi dialog
  • macam nak gi jalan jalan jek. haha
  • so thanks a lot to lecturer yang bagi peluang kami mengikuti dialog ni
  • sangat sangat berguna :D ngeh ngeh ngeh~
  • ohh ye masa sesi Q&A aku ngade ngade beranikan diri untuk tanya : For other South Nation's country, besides promoting their country and exchange news, what are the other possible advantages of becoming Smart Partner?
  • dan juga dan juga kena interview dengan cik Sarah (agaknye lah kot) untuk paper ke majalah ape aku tak tahu haha
  • dan juga..... aku lupa amik sijil aku dari Iejam Hosen
  • good experience! hope ade lagi dialog / seminar / kem free yang besh. ha ha!!!




perasaan : patutnye aku try pecal tadi. wuuuuu~

8 ulasan:

  1. nak cakap sesuatu ni, boleh tak? hehe
    siyesla, cik nisa lg chantek tanpa spek.. jgn mara...

    larikkkk.. =)

    BalasPadam
  2. makanan dye best kay. jangan lupa. haha ! niway, even presenter bosan but tajuk yg last tuh menarik perhatian. hoho ;o sesuka hati aku jerk komen cam gitu ~ hehe...yeahh ! hopefully ada lagi invitation mcm neh lagi. sbb msti tmpt dan makan dye best. yeeeeeeeeeaaa !!!

    BalasPadam
  3. Waaa... Xpe Jap Lagi Ambik Sijil Ye :p

    New Entry Prof-Hariz
    Renungan Pagi Jumaat

    BalasPadam
  4. SMArt soalan tu..aku pun suka tnya soklan la ada presentaton apa, tp soklan tu biasanya out of topic. uahaha

    BalasPadam
  5. pinky pixie :

    hehe
    thanks
    x marah pon :)

    BalasPadam
  6. haha. kay ada dalam metro smlm klu tak silap. wah, terus rasa nak bg tau 1 isi rumah itu hsemate saya. ngahaha takdo koje kan. :)

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay