Jumaat, 30 Julai 2010

More Than Words

  • aku tiba tiba diserang mood nak update blog je kejenye.
  • mungkinkah aku excited sangat sangat sebab streamyx rumah nombor 3 ni dah sembuh?
  • siap tukar router baru lagi amekkkk kau! mungkinkah?
  • ohhh ini bukan Mungkin mungkin macam lagu Anuar Zain.
  • oh ye malam ni rakaman showcase Anuar Zain, tapi aku tak pergi.
  • ouhh mungkin jua disebabkan streamyx jatuh sakit hampir seminggu, so aku tak update blog sangat?
  • kalau ade update pon aku tak rasa se-efisyen bila streamyx ada
  • dan inilah masa aku nak tebus semua kegiatan aku untuk diabadikan dalam blog

baby DSLR : Canon EOS 1000D
location : Sunway Pyramid 28.07.2010

  • ohhh ye banyak entry aku ni aku letak gambar jek
  • malas nak menaip banyak sangat pula walaupun aku suka menaip
  • suka ke? ehh mestilah kalau tak mengapa wujud blog picisan aku ni??

  • aku biarkan gambar gambar yang menjelaskan keadaan
  • aku biarkan gambar gambar yang bercerita
  • sebab aku selalu dengar orang kata "1 Picture 1000 Stories"
  • oke kalau kau hebat kau buat lah 1000 cerita untuk setiap gambar dalam blog aku!
  • ha ha ha bukan masanya oke.




perasaan : suka GAMBAR dan suka bergambar :P

7 ulasan:

  1. Nisa: Streamyx juga yg best kan?!!

    BalasPadam
  2. Banyak2 Menembak Kemudian Upload
    Mau Lihattttt
    Hehehe
    Gmbr Kamu Begitu Tekun Dan Lawa

    New Entry Prof-Hariz
    HADITH MENGENAI WANITA

    BalasPadam
  3. salam dik,

    Kak Sweetie suka baca kalau ada cerita,

    suka penjelasan sedikit jika ada gambar.hehe jgn mare

    BalasPadam
  4. camera tu sama jenis ngan kita punya
    weeeeeeeeeeeeeeeeee :D

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay