Jumaat, 30 Julai 2010

Terkujat Daku Seketika...!!!


  • hari hari blogwalking
  • streamyx rumah rosak, aku beralih jadi pengguna setia Streamyx ZONE kat library kampus
  • duk kat library bersama Ana, Syazwan dan Iejam Hosen (pada masa itu internet rumah beliau pun problem)
  • menggunakan waktu emas yang ada dengan mengambil gambar di webcam. wuuu~
  • kemudian macam biasa aku bukak Blogger dan blogwalking
  • check update.... check update....
  • sekali ternampak lah akan daku entry latest dari satu blog shop neh...
  • yaaa.. pemenang contest sudah dipilih!!! (kalau anda tak tahu pemenang apa ni, then sila KLIK DI SINI)


jom tengok jom ape yang ada, sapa yang menang





  • masa aku baca ni, aku tengok wahhh lawanye mereka semua
  • padan lah menang contest!! he he...
  • aku teringat lah pulak aku pon ade join contest ni, tapi aku sure tak menang nye
  • memandangkan TOP 3 winner sume macam model.
  • aku ni ape lah sangat kan... he hee~


tapi lepas tu ade lagi pulak bahagian bawah????
aku scroll lagi skrin ke bawah, ni yang aku jumpa......

Klik gambar untuk lebih jelas.


  • masa aku baca notis tuh dalam hati aku cakap "wahhh tuan contest nak bagi hadiah ape ni ye.. bertuah nye la sape sape yang terpilih"
  • aku pon excited lah nak tahu sapa lah yang bertuah terpilih tuh...
  • jeng jeng jeng....


*


*


*



*


*



  • mahu tak terkujat nya aku!!!!!!!
  • ohhh mak aku rasa mahu meletop kejap terus aku macam gedik gedik panggil Ana suruh tengok skrin laptop aku
  • ye lah mana tahu rabun aku makin kronik ke, salah tengok ke
  • tak pun mata tak clear gara gara banyak taik mata ohh mungkin aku LUPA untuk mandi???
  • yucckksss..!!! no way man!!!
  • oke fine tu memang gambar aku ngeh ngeh ngeh... tak percaya meh tengok lagi sekali kat sini
  • ouhhhhhhh THANK YOU SO MUCH kat tuan contest!!!! hehe
  • terharunye tak tahu nak cakap ape dah!

nak beli shawl lawa lawa untuk raya ni??? jom ke Estilo Factory Outlet






perasaan : masih speechless!

3 ulasan:

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay