Ahad, 26 September 2010

Penceramah Muda

  • Ececehhh… tajuk dah ala ala nak Imam Muda aje.. kui kui kui~
  • tak de lahhh… okeh okeh kepada semua yang dah baca entry quick update aku sebelum ni mesti dah tahu ape aku nak update kali ni

 

  • tarikh keramat : 25/09/2010, Sabtu
  • hari bertuah yang dipilih untuk kami melaksanakan assignment untuk subjek Instructional Communication Technologies
  • assignment yang mencabar + seronok + berdebar + pengalaman baru + tidak disangka sangka
  • kena bagi ceramah kat budak sekolah…!! waarrgghhh!! belom grad untuk diploma lagi dah berdepan dengan audience yang agak besar
  • ye lah.. kalau nak bandingkan setakat presentation dalam kelas kan…
  • kali ni we have to give a talk to a number of audience, orang yang kita tak kenal pulak tuh!!!!
  • hehe ini aje yang dapat aku share kan

 

 

IMG_2588 

wajah wajah yang bersemangat + mengantuk gila + nervous..!!!

 

IMG_2621

keh keh keh.. gelak saje untok menceriakan keadaan. sebenarnya aku lupa apa yang sedang terjadi. ahaha~

 

Picture1636

adik ni sporting dan beliau orang pertama yang mintak fessbuk aku. hehee :D

 

IMG_2632

dengan ini bahawasanya saya.. errr… saya… errr….

 

 

  • heheheee.. itu sahaja yang dapat aku share dengan korang
  • sesungguhnya pengalaman ini merupakan pengalaman yang sangat berharga dalam hidup aku dan juga kawan kawan
  • terima kasih tidak terhingga kepada Encik Dat selaku lecturer, kepada ahli ahli kumpulan dan individu yang terlibat
  • terima kasih kepada kaunselor SMK Telok Mas kerana memberi kerjasama
  • dan juga pelajar pelajar tingkatan satu (tahun 2010) SMK Telok Mas, Melaka Tengah
  • may everything turns out well, very well… insyaAllah :)

 

 

perasaan : sangat bersyukur. namun ada lagi cabaran menanti.


4 ulasan:

  1. paling nervous bile nak pergi cakap depan orang ramai. rase macam nak tutup muke dengan tudung je.

    BalasPadam
  2. wah mesti best..
    suka la join mende ni..hehe

    p/s: muka ko lebih kurang dgn muka bdk pompuan yg mitak fb tu

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay