Jumaat, 29 Oktober 2010

Granted Wish

IMG_5904

  • oke ini aku geram sangat sangat.. ia sangat comel oke.. dan ia sangat berkelip-kelip.. ahaks…
  • and.. thanks to you sebab hadiahkan benda chomeyl gila ni pada i
  • eventhough benda ni kecik aje, murah aje, simple aje.. but i means a lot to me!!! hehehee
  • you just know me without  i have to tell any further huh??? hahahaa thanks thankss…!! HELLO.

 

IMG_5908

  • ahaaaa… aku dah dengar ayat “Beli revlon ye dik? dah maju nampak????”
  • hahahaa peduli pulak aku.. beli revlon pon salah ke? ape keturunan raja aje ke boleh pakai??
  • aku mampu, so aku beli lah… and of course aku akan pakai on extra special occasion only wokeyhh!!!
  • dan first time aku pakai product ni.. satu aje aku boleh cakap = superb bebeh
  • me like it very very much!!! teksturnya lembut gila.,.. ade shimmering lagi tu….

 

IMG_6039

  • ade lagi… my ruffled skirt… dapat murah aje okeh! hehehee thanks to sale kat Bukit Raja
  • aku target skirt ni nak beli online aje… tapi sedang aku jalan jalan dengan bahagianya dekat Bukit Raja, mata aku terrrrrr-tangkap mende alah ni
  • aku tanya harga.. wow!!! murah okeh.. nama la tengah sale.. memang tak pikir dua tiga kali, jauh sekali empat kali. heheheee
  • mula mulanya aku beli skirt yang ade corak… but lepas tengok wayang aku straight ke tempat aku beli ni, aku tukar yang plain hitam..
  • wuhuuuuu sorry der… bukan ape, I just think plain black lagi senang nak mix n match dengan banyak baju
  • heheheeee.. tak marah kan kan kan??? lagipun plain black chomeyl apeeee… hehehe
  • bukan setakat skirt, tuuuuuuuuu Tracey skinny pants pon aku dapat rembat…
  • tapi skinny pants ni aku dah beli awal sikit, dengan Amira hari tu…. tapi Mira malu malu kucengg nak pakai skinny pants
  • maka beliau rembat skinny jeans sahaja
  • oke lepas ni aku masukkan grey skinny pants dalam wish list aku ye!!! hehehe

 

 

 

 

currently listening to : S4K

perasaan : masih tiada lirik


2 ulasan:

  1. wow revlon.. mmg besh ar.. sure cantek kamo pakai nanti.. nanti pakai n take pic pic ok

    BalasPadam
  2. lady xoxo :

    heheh
    alhamdulillah memang puas hati la pakai revlon
    :)

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay