Jumaat, 29 Oktober 2010

WRAP UP STORY : Ohh Final Exam

  • semua orang duk meriah meriah la update blog memasing pasal final exam
  • daku pulak?? entah apa apa laa aku update
  • eh eh blog aku la kan.. hahaha so aku boleh update bila bila or pasal apa apa
  • eh ehhhh lagi satu…!!! aku bahagia. tu aje. hehehe
  • oke oke mari lah kita kembali kepada matlamat asal entry ini ditulis….
  • hehehe minggu final exam.. hmmm macam biasa lah, stressful, busy study, banyak notes yang nak kena baca dan ingat
  • baca tu tak ada masalah lah kot.. nak mengingat tu.. errr… ade probs sikit. hehehee
  • tapi Alhamdulillah semua nya aku dah hadapi.. semua nya boleh tahan.. sekarang tawakal aje lahh
  • jom jom tengok muka muka sepanjang minggu peperiksaan akhir semester!!!

 

IMG_5599

Picture1815

errrr… ini nota kah??? kui kui kui~ macam bukan ajeeee… *wink wink*

 

DSC06476

Picture1791

woiii Mira.. apesal aku rasa nota ni macam banyak aje????

 

Picture1797

 

  • oke sekian muka muka bertuah selepas menjawab kertas soalan subjek Digital Video and Audio Production…
  • semua nya macam dah tak betul aje??
  • kawan kawan…. macam mana jawab paper tadi?? wahahhaaa~
  • whoaaaaaa aku akui.. sepanjang minggu exam ni berlangsung, diri aku agak tidak terurus.. hahaha kesian dowh!!!
  • ye la… setiap paper aku selang cuma sehari.., so buku buku atau notes dalam beg bertukar selang sehari…
  • meja tulis aku dah penuh dengan kertas kertas nota yang aku buat, slides yang di print, buku teks.. aiyohhhh bersepah lah!
  • kalau bakal mak mentua tengok katil aku pon mau nye kena reject nih!! sob sob~

 

  • heheee.. tapai final exam berakhir sudah!!!
  • aku suka aku suka aku suka  ♥ ♥
  • dan salah satu item yang telah sekian lama menduduki carta wish list aku telah pun tertunai.. hehe thanks to sale at Jusco Bukit Raja!!! hahaha
  • dan item yang takde dalam wish list pon, granted…!! Alhamdulillah Maha Kuasa Tuhan… dapat juga aku mencapai beberapa perkara…
  • oke oke… final exam sudah lama berlalu.. cerita pun patutnya dah habis kan kan kan?? :)
  • peace bebeh.. good luck my classmates :)

 

 

 

currently listening to : Break Your Heart by Taio Cruz

perasaan : before I love and leave you


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay