Jumaat, 26 November 2010

Day 12 – Your current relationship, if single discuss how single life is.

p/s : kalau nak tahu dengan lebih lanjut apa yang aku buat ni, boleh refer di entry ini

 

CURRENT RELATIONSHIP????

  • erkkk.. ini adalah salah satu topik kalau seboleh bolehnya aku nak elak.
  • hermmmm maybe sebab aku bukanlah seorang yang sangat berjaya dalam relationship.
  • atau mungkin memang aku serik untuk ada relationship dengan sesiapa?
  • haha gila lah aku… kalau sudi baca ENTRY INI kejap maybe korang akan faham kenapa.. haihhh..

 

STATUS SEBENAR??

  • SINGLE. he he heee…
  • sejujurnya aku belum ada memeterai janji untuk mempunyai hubungan mesra secara rasmi dengan sesiapa.. wahhhh~ ayat aku tak boleh blah kannn
  • tapi hati aku terasa terikat… kenapa??? sebab bila aku ade suka someone, aku ni macam.. err.. aku tak pandang orang lain jugak lah.
  • hmmm.. bukan aku taknak bagi peluang pada orang lain walaupun aku ni bertepuk sebelah tangan ke ape..
  • tapi… hati aku ni bukan nye robot nak suka kat orang lain dalam sekelip mata.. kan?

 

Picture1912Bercinta dengan teddy bear lah..! Nak tahu nama dia? Sila tengok di bontot beliau. Iskkk!! Tak senonoh aku ni..!

 

Menyukai tidak semestinya menyayangi. Menyayangi tak semestinya mencintai. Mencintai tak semestinya memiliki..

 

 

 

 

bicara : relationships sometimes sucks. and it makes me prefer to be single.


15 ulasan:

  1. bagi cik shabah,single is simple ;)

    BalasPadam
  2. smoge bhgia :)

    stuju ayt ni,relationships sometimes sucks and it makes me prefer to be single

    BalasPadam
  3. kadang-kadang bila kita single, kite tengok org kapel, kite pon rase nak berkapel jugak...tapi bila dh berkapel, tgk org yg single tuh lebih bahagia...xde nanges2...xde nak risau itu ini, kita rasa nak single semula...ape merepek ni..??? agagagaag~~~

    BalasPadam
  4. buat mase nie single is better..tapi jgn r single sampy ke tua plk..hihihi
    JOM BACE ENTRY BARU
    "1.i love u"

    "2.Pen Merah Pen Biru"

    BalasPadam
  5. wah.
    konfius betul.
    single ke tak ni ?
    hehe.
    XD

    BalasPadam
  6. twinkle :

    hehehe~
    single tu best..
    tp bila single nak lak kapel. kan?
    :P

    BalasPadam
  7. tieha :

    hehe
    sangat setuju lah ngan anda :P

    BalasPadam
  8. kimicnol :

    aiyaaa
    takkan la nak single sampai ke tua..
    hehe~

    BalasPadam
  9. hizami :

    ahaaaa..
    kalau zami single, nisa pon single.
    mari la kita sama2 single.
    WAHAHA~
    :P
    peace!

    BalasPadam
  10. Sometimes Better Single Than In Relationship but Sometimes better In Relationship than simgle....The main point is ask our self...If we ready to make commitment in love then we should In Relationship if not better stay single....

    BalasPadam
  11. qai :

    huhuu
    relationship sgt complicated oke :)

    BalasPadam
  12. single ok...double pon ok...triple not ok...wahahaha...

    pe2 pon dik nisa,tak slamenye kite kna hdp sesorg kt muka bumi ni kn??(akk pon single gak lg walapon umo dh tua..agagaga...)

    tp,no matter wut it is,enjoy ur life as much as u can... ^_^

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay