Jumaat, 26 November 2010

Day 13 – Your views on drugs and alcohol

 

p/s : kalau nak tahu dengan lebih lanjut apa yang aku buat ni, boleh refer di entry ini

 

hmm

 

  • Hmmm.. aku tak rasa aku boleh cakap banyak pasal benda ni…
  • Drugs and alcohol??? Aku tak tahu lah nak cakap apa.. kalau boleh abang, kakak, adik, sedara mara, sesiapa di luar sana jauhkan lah diri anda dari dua perkara ni.
  • Bagi yang beragama Islam, kita tahu apa makna dua perkara ni kan kan kan..
  • Maaf saya bukan nak menyentuh sensitiviti mana mana pihak.. Apa yang saya keluarkan cuma pandangan personal.
  • Janganlah kita terjebak dengan perkara perkara ini, sebab ianya hanya memudaratkan diri kita dan nikmat itu sementara semata mata.
  • SEKIAN.

2 ulasan:

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay