Sabtu, 27 November 2010

Day 14 – A TV show you’re currently addicted to

p/s : kalau nak tahu dengan lebih lanjut apa yang aku buat ni, boleh refer di entry ini

 

  • whoaaa cabaran 30 Things in 30 Days sudah genap dua minggu… maknanya tinggal lagi separuh la cabaran ni ye.. sob sob~
  • Oke tanpa membuang masa lagi jom kita terjah pasal topic kali ini

 

TV SHOW???

  • hmmmm.. SEJUJURNYA tak ada TV show yang aku addicted pon… seriously.. sebab ape??
  • sebab sekarang aku stay kat rumah sewa kat Shah Alam nih… so takdelah astro macam kat rumah ye.
  • skrin tv pon xde segabak macam skrin leper di rumah. ahaaa ini riak! ampun..! ampun..!
  • tapi memang sejak aku masuk universiti ni, aku dah jarang sangat sangat tengok TV.
  • dua tiga bulan semasa semester pertama di UNISEL, tak ada tv okeh di hostel. so aku mula biasakan diri aku tidak addicted pada rancangan TV

 

BERKENALAN….

  • tabiat menonton semakin terhakis dengan jaya nya sejak aku berkenalan dengan dia… her her herrr…
  • yeaaa… si dia yang bernama INTERNET..! haha aku mula aktif ber-fesbuk, myspace dah tak main.. haha
  • dan aku kembalik menjadi blogger yang aktif.. erkkk.. terlebih aktif pulak kan. haha

Picture1940Hai.. saya Nisa. Saya suka blog sangat sangat Smile

 

  • Oke lah.. memang takde TV show yang aku addicted sangat.. tapi setiap kali balik rumah family kat Temerloh mesti ade dua TV show yang aku wajib tengok!!!

 

Yang pertama : BIGGEST LOSER.

the-biggest-loser-season-8

Haaaa.. yang ni aku suka tengok semangat para peserta yang nak kurus. so bila dah kurus, berbeza giler…!! dari x lawa jadi lawa, dari tak hensem jadi hensem. hek hek hekkk~ lagi satu aku suke tengok konflik. hehehee. macam jahat je kan.. yelah. namanye lah reality show. mesti ade gaduh sikit sikit kan… so nak tengok sikit camne dorang solve kan problem yang timbul

 

Yang kedua : sinetron Cinta Kirana

wallpaper-cinta-kirana-620x387

Aku rasa sinetron ni ramai je yang tengok. Tengah hot kan? Kan? Kan? Dah la hero nye si Randy Pangalila tu hensem + cute gilerssss…!! Auww.. suke suke! hek hek hekk.. Ouh ye… aku jugak peminat Nia Ramadhani yang canteks itu okeh! Dulu kalau tengo Bawang Merah Bawang Putih aku suke tengok Siska seksa Alya. haha!! oke ini evil..!

 

 

 

 

bicara : balik Shah Alam je, stop tengok tv. hehe


6 ulasan:

  1. shah alam katne?? cinta kirana?? banyak bangat halangannya.. heheehhehe

    BalasPadam
  2. same la,,jd bdk ostel mmg xlayan tv haha ;D

    BalasPadam
  3. hizami :

    hehe
    nisa minat CSI :D
    kire adik beradik x ngan series criminal minds tuh? kekekekekee~

    BalasPadam
  4. liyana aziz :

    shah alam kat seksyen 7, i'm studying in unisel.

    haha yupp byk betul halangan sampai x abes2 lg cite tu. hehe
    :P

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay