Sabtu, 27 November 2010

Kanak Kanak Ribena

 

KEJADIAN : Outing yang tak berapa nak dirancang.

SUSPEK UTAMA : Amira Yusof, Nisa A. , Nanad Toffynut

LOKASI : Wangsa Maju (Wangsa Walk Mall, Uptown Danau Kota)

 

IMG_7399 edited

 

  • Mulanya Amira dengan Nanad plan nak tengok citer Harry Potter, tapi aku lak taknak sebab aku dah tengok..
  • Haiyaaaaa so dorang cancel lah plan dorang.. Sorry ye darlingss…
  • Maka kami menghabiskan masa menjelajah seluruh ruang yang ada kat Wangsa Walk tu…
  • Sebab ni first time aku di bawa ke sana.

 

IMG_7415 edited

 

  • Tanpa dirancang, sekali lagi….. Kami terjah Uptown Danau Kota lah pulakkk…
  • memang best kot, banyak giler baju + beg yang cantik cantik.. hahah nasib aku bukan jutawan..
  • kalau aku ni betul betul cop duit aje kejenye, memang aku dah sapu habes sume barang yang berkenan di mata aku wahahaa~

 

IMG_7403 edited

IMG_7391 edited

La~la~laaa~

Thanks darlings..

 

 

 

bicara : It’s hard to find the right words.. It’s hard to say without hurting.


19 ulasan:

  1. cehhh...
    feeling nampak cium teddy ?

    BalasPadam
  2. hizami :

    hahahha..
    what the ..???
    mane ade feelinggg~
    tu dah habes berlakon nak tahan gelak. haha~

    BalasPadam
  3. alala, comelnyeww akak ngn teddy uee

    BalasPadam
  4. kejap.. yg ak tak phmnye, kenapa aku dijadikan sebagai suspek utama ye..?? nme ak mule2 skali lak tu.. aiyaaaa...

    BalasPadam
  5. Myra :

    hehheehehhee
    ni adalah kerana kau yg call aku.
    hahaha
    :P

    BalasPadam
  6. khumaera :

    hehe
    ooppsss!!
    ahhaha nasib baik teddy aje, bukan lah org. keh keh kehhh~
    :P

    BalasPadam
  7. nisa cntik okeyh! sekali hana tgk muke nisa cam arxar nadhirah! hee.. both sgt cntik! ;)

    BalasPadam
  8. hana zaty :

    heheh
    thankss~
    btw sape arxar nadhirah tu?

    BalasPadam
  9. eh eh.kissing teddy bear yg comeyy :)
    btw,hai kakak!!nice to meet u :)

    BalasPadam
  10. aida azryn :

    sila ke kedai berhampiran, cari teddy yg paling besar dan ciumlah ia..
    untung2 jd putera teddy.
    hehehe
    :P

    BalasPadam
  11. fatin suri :

    hye dear..
    nice to meet u :)
    thanks for visiting my blog.

    BalasPadam
  12. nisa cantik. btw, nisa guna dslr canon model ape erk ??
    nmpak mcam kecik je. comel. :)

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay