Selasa, 30 November 2010

Jeng Jeng Jenggg…

 

28 November 2010. Terjadi suatu salah faham yang telah menyebabkan hati aku hancur berkecai sia sia, air mata berbaldi baldi turut di bazir begitu sahaja. Bukan kah lebih baik kalau aku simpan untuk kegunaan masa depan? Mana tahu bekalan air dicatu?? Haishhhh apa aku dah mula merapu nih???

 

  • Oke ini bukan motif aku menulis entry ini.
  • Disebabkan salah faham ini, aku telah bermuram durja sepanjang hari… sehinggalah aku menerima panggilan dari seseorang yang mampu buat aku ketawa semula.
  • Haishhhhh kau ni kan kalau call aku, mesti merapu aje kan??
  • Aku dah habes cover dah tadi, tapi kau tetap dapat buat aku ketawa berdekah-dekah. Oke burok betul.
  • Siapakah beliau itu????

 

jen

  • Taraaaa…. ini namanya Zainuzen Asnawi… atau lebih mesra mesra itik dipanggil Jen.
  • Boiprennn??? Choyy.. bukan meyh!! Ini pangkat anak ikan adik-adik aje okeh.. jangan salah faham okehhh

 

Kenangan bermula :

  • Hek hek hekk Jen kau jangan marah ye aku promote kau kat blog tak seberapa aku nih. hehehheee
  • Aku kenal budak ni daripada kawan aku yang masih single iaitu Iejam Hosen… Jen ni jiran & kawan dengan Iejamm…
  • Kitorang start IM kat fesbuk.. lepas tu boleh pulak Jen ni guna YM si Iejam nak Video Call aku. wakakakakaa.. geli geli meyh.
  • Lepas tu… err lepas tu apa ye?? Kitorang start sms laaa.. then rajin lak budak kecik ni 3G aku kan.. hahaha

 

jen 2

Beliau :

  • Yang aku tahu beliau memang masuk dengan kepala aku.. Boleh bawak gurau kasar, boleh cerita apa apa kat beliau…
  • Besh ar kawan dengan beliau.. dah lama kot aku kawan dengan beliau.. Tapi kitorang hanya bertemu secara virtual…
  • Di alam maya aje.. tak pernah jumpa depan depan…
  • Takpe takpe satu hari nanti aku nak jumpa jugak adek kechik aku nih!! Oke Jen..??? hehee

 

 

 

bicara : Thanks for being such a good listener, adik!


13 ulasan:

  1. wah dapat berlakon dgn shaheizy sam k?0_o

    BalasPadam
  2. wow...macho beb....
    sekali tgk tang hidung tu macam alif aziz...
    tapi lau tgk berkali-kali ade gak cam daus af tu....

    BalasPadam
  3. inchik pipi pau panas :

    haha
    mcm aliff aziz??
    mcm daus af??
    adeh abes la kembang adek i nnt~
    :P

    BalasPadam
  4. hizami :

    hehe
    oke oke nnt nisa pomot hizami lak eyh??

    BalasPadam
  5. i noe him.. dlu satu sek x silap.. but not sure sek agama or sek kebangsaan.. HAHA

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay