Sabtu, 16 April 2011

Jom beli kasut!

Assalamualaikum…

Ehemm ehemm.. hari ni saya nak promote kasut! Yeahhh!! Eh, sejak bila pulak aku jadi tokey online shop nih? Hehee.. Mana ada la… seorang kenalan blogger aku nak let go kasut-kasut yang dia jarang sangat pakai, dan ada yang masih baru lagi!

Dah laa cantik kasut-kasut nye… Harga berpatutan okeh. Ohh ye… aku buat entry ni dengan sukarela nak tolong promote kan..

 

cats

 

Haaaa… ni adalah antara kasut-kasut yang kawan aku nak jual tuh.. Heheheh Mintak maap ye Cik Ween sebab amik gambor ni tanpa kebenaran anda.. Huk huk~

Aku sebenarnye dah terpikat dah dengan dua pasang kasut yang Cik Ween ni nak let go.. TAPI kannnnnn… aku dah pon perabis duit gaji aku untuk kasut baru, hadiah untuk my mom and adik-adik.. yuran pendaftaran semester baru lagi.

Huhuhuu so aku tak dapek laa nak merasa beli heels dari Cik Ween comeyl tuh. Hehee.. Tapi takpe… saja je aku kasi chance kat orang lain nak beli kasut beliau. Cehhh ayat cover! Oke kalau korang nak beli, KLIK KAT GAMBAR DI ATAS ye!!

Happy shopping!

 

 

 

sign NISA


31 ulasan:

  1. pergh...macam2 kasut...org suka bli kasut murah tapi xthan...pastu bli lagi..petut kew??atau bli yang mahal tahan lama

    BalasPadam
  2. shopping la ye.. kasut la, baju la.. ni yg terasa nak buka kedai kasut ni

    BalasPadam
  3. huhuhu..sme r nisa.. btw nk tanye ni..nisa umo bpe ek?

    BalasPadam
  4. ya ampun,high heels..grrrr tak minat

    BalasPadam
  5. Wahh , macam best but now tgah pokai -.-

    BalasPadam
  6. cantek kasut2 die ,, tapi mahal lha tak mmpuuu

    BalasPadam
  7. smue kasut santekk! nisa xmao wat giveaway dpt kasut ke? komfem den org petamo masuk! keh3

    BalasPadam
  8. wahah !
    santek gilerr..
    kasut lagi ada dak??? hee

    BalasPadam
  9. cantiknya kasut tu.

    Sis nak tag Nisa ga ni.Join ye dan ltk Cempaka kuning sebagai referral ye.tq

    http://cempakakuningku.blogspot.com/2011/03/1st-giveaway-by-wan-myzura-collections.html

    BalasPadam
  10. hoho .

    love heels gila2 !

    tapi kepokaian . adeh !~

    BalasPadam
  11. Nisa,

    Congrats sbb jadi salah seorg dr blogger cun melecun...:)

    BalasPadam
  12. andaikanlah klu ade bnyk duit... semua benda MissV nak beli termasuklah kasut nih... hehe....

    BalasPadam
  13. cantik gile kasut tuhhhhh...jom beli...hahah

    BalasPadam
  14. sangat cantik. tetapi memandangkan sekarang sesi jimat cermat, maka hanya mampu memandangnya sambil berangan.hehehe

    BalasPadam
  15. Best jadi orang perempuan nih.. boleh pakai macam-macam kasut... heh

    BalasPadam
  16. nk shopping gak, tp 2 la, cm nisa la, duit da abehkan tmpt lein hehe

    BalasPadam
  17. woowww...saya adalah followers yg ker 4373 anda..^__^

    BalasPadam
  18. kasut yg first tu mmg cantik. must have ni.

    BalasPadam
  19. cantik lah..aik?? ;)

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay