Khamis, 21 April 2011

Menghilangkan diri selama 3 hari.

Assalamualaikum semua...

Last entry aku ialah pada Sabtu lepas (ENTRY INI) . Hari ni dah Khamis. Oke bukan lah menghilangkan diri selama 3 hari. Lebih tiga hari oke! Kenapa dengan aku? Mana aku pergi?

PENTING. Penting ke ke mana aku pergi? Penting ke apa yang berlaku pada aku?


MASALAH. Aku ada masalah ke? Apa masalah nye tu? Besar sangat ke masalah aku sampai aku tak update blog beberapa hari?

MANA. Aku pergi mana selama ni? Apa aku buat? Panggung wayang One Utama atau The Curve dah menjadi destinasi yang kerap aku kunjungi. Sampaikan dah tak tahu nak tengok movie apa.

UPDATE. Banyak benda aku nak update. Pasal movie, pasal makan, tips sharing... vlog? Yeahhh harus update! Nanti Tia comey majuk ahh ngan aku sebab tak upload video kat Subang Jaya dulu.

GIVEAWAY. Ya, aku dalam perancangan nak buat giveaway lagi. Kali ni lebih banyak hadiah, InsyaAllah... Semua ni baru dirancang... Ada sponsor nak taja giveaway aku tak? Hekhekhek! Layak ke aku mintak orang sponsor.. Blog aku cikai je kot.. Hik hikss...


Oke pendek kata, take care semua. Nisa Kay masih di sini. Aku still curi masa untuk tengok blog aku, tengok komen korang, tengok apa yang korang tinggalkan dekat shoutbox kudus aku tu... Tapi sekarang aku kurang sempat nak balas semua wall post kat facebook aku. Thanks korang ye. Sayang semua! Jumpa lagi...





14 ulasan:

  1. jgn le mcm tu i baru je follow you,. tinggal jejak utk dijejaki

    BalasPadam
  2. Salam Nisa....terima kasih kerana sudi follow blog sandra....saya harap sangat2 Nisa nanti dapat join contest Sandra tu.....

    p/s: Nak mintak tolong promote contest Sandra yang bakal berlangsung tak lama lagi tu boley? Thanks babe..;-)Thanks for ur support.

    With love, Sandra Azwan

    BalasPadam
  3. tengok wayang???lain kali tak kira nak join tengok wayang juga.
    *paksa2*..hahaa


    nisa,jom tengok entry yuyu..nisa ada tahu.hahaha

    BalasPadam
  4. Apa....kenapa..dan mengapa...??? hu3..

    BalasPadam
  5. take ur time dear~ ur folower will always waiting 4 u =)

    BalasPadam
  6. wat je ga tu, mesti ade je yg nak sponsor, hehe =)

    BalasPadam
  7. hehe..sayang kamu juga nisa.. ;)
    sedia menanti entry terbaru.. :D

    BalasPadam
  8. LAMA BETUL HILANG EYH.WUWUW.TENGOK MOVIE KAT OU TERBAIK.SEBELUM TU MAKAN KAT GLITTERS SEBELAH TU DULU XD

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay