Jumaat, 15 April 2011

Style couple zaman sekolah : dating kat pasar malam!

Assalamualaikum….

Uhukk uhukk! Terbatuk seketika melihat tajuk yang aku baru taip tadi. Hohoo.. Jangan salah faham yek, bukan nak mengutuk sesiapa.. Cuma nak berkongsi pengalaman aku masa couple *batuk* zaman sekolah dulu.

Baru-baru ni aku ada balik ke Pahang, dan kebetulan malam tu ada pasar malam. So aku berpakat laa dengan adik-adik nak ke pasar sama-sama. Setibanya di pasar malam…. Jeng jeng jeng … !!!

 

IMG00126-20110321-2023

AKSI PANAS !!! Panas ke?  Uhukk uhukk. Ape hal lah aku dok batuk je dari tadi. Hek hek hek! Ini sebenarnye adik aku. Ye, adik aku la tu yang tengah tarik tudung kat belakang tu… Dan… yang baju putih tu… boipren beliau *batuk lagi*

Huiii ape ni kecik-kecik dah pandai nak couple! Aku rotan bontot laju-laju kang, maunye tak leh duduk kau sebulan. Hahaa! Kejam giler aku. Oke let me tell you a story.

At my place, pasar malam is like a place where you can meet most of the people. It is like where you can meet your classmates, schoolmates, old friends, neighbors here at pasar malam! So bebudak yang tengah hangat ber-couple turut tak lepaskan peluang ber-dating kat pasar malam!

Ye lah, bila orang tengok korang duk jalan sama-sama dengan cinta hati korang, sweet sangat la tewwww…. *batuk* Alaaa aku dulu pun camtu gak. Dapat jalan dengan boipren dua tiga kali round pasar malam tuh dah kire puas laa dapat dating. HAHA!!

Bila tengok adik aku yang dok cover malu depan aku, aku rasa nak tergelak.. Dulu masa aku ade boipren zaman-zaman cinta munyit dulu, aku selalu lepak kat gerai burger dia. Haha! Oke dah aku rasa nak tergelak je bila ingat balik.

Saja nak share kisah dolu-dolu. Sorry kalau tak best! Haha. Bubbye.

P/S : JOM UNDI HEADER SAYA SUKA MENAIP DI SINI !!!

 

 

 

 

sign NISA


34 ulasan:

  1. hahaha sme la sye ms sek dl pun mg dating kat p.mlm tp 2 dah jd kengangan terindah buat sye krn ex bf sye dah meninggal dunia...:(

    BalasPadam
  2. fad da masuk U pon still date kat pasar malam gak :p

    BalasPadam
  3. kat psr mlm pun port hebat pe..

    hak3....

    BalasPadam
  4. waaa..memang tempat favourite date rupanya..patot lar...

    BalasPadam
  5. sy dating ngn skandal je kat pasar malam..ngn bf kat tempat lain~ hahaha *tipu*

    BalasPadam
  6. budak skrg memang hebat.... x kira di mana pown. janji bley dating....

    BalasPadam
  7. amboi..mnyelam smbil minum air ye....:p

    BalasPadam
  8. besh la nisa.. ;)
    kite pown penah dating kat pasar malam..pasar pagi pown penah.. =)

    BalasPadam
  9. KEHKEH.KALAU YAN ZAMAN DULU DATING KAT SHOPPING MALL.TAPEHAPE JE XD

    BalasPadam
  10. haha....

    tringat zaman cinte monyet, gi dating kat pasor!

    gi asing2, jumpe kat pasor!

    weks! =p

    BalasPadam
  11. dulu dok skolah asrama, tak pernah berkapel time skolah. gi pasar malam pon nak beli yong tau fu je. huhu

    BalasPadam
  12. hahhaaa...sweet n kelakar je bace...
    wlpon sy x pnah merase cm2..

    BalasPadam
  13. haha. . Same ar dlu. . Ari rbu mlm je dating kt psr mlm. . Kdg2 x plan pun bule terjmpe gk. . Hekhek. .

    BalasPadam
  14. hahah masa sklh2 dulu geng2 sklh kalau yg nk dating mesti jumpa kat pasar malam.. tapi mek xpenah la buat sbb mek ms tu tak der bopren pun..haha

    BalasPadam
  15. hahahak*batuk sambil gelak*

    patut la banyak batuk pun..terimbau kenangan lalu rupenye..

    BalasPadam
  16. budak sekolah skrg sume nk dating kat TS je.. haha

    BalasPadam
  17. haha.

    dulu dating hari sabtu,
    kt bandor.
    duduk-duduk kt fast-food restaurant,
    kdg tu tak makan apa-apa pun.
    saje menumpang air-cond sambil dating!

    BalasPadam
  18. rase nak tergelak guling2 jugak~
    terlupe penah melalui zaman cintan cintun dekat pasar malam jugak dolu2..

    blew ternmpak ayah kat pasar malam, kelam kabut cabut lari..boypren ke mane.. aku pown ke mane.. HAHA.

    BalasPadam
  19. amboi.. dating pasar malam.. babab satg.. tp lebih romantik la. dengan diterangi lampu pasar malam yang samar2. kalau hujan. berpayungan berdua.. hahaha

    BalasPadam
  20. hehe betul2!setuju sangat:)
    tibe2 teringat kesah lame T.T

    BalasPadam
  21. hahahha! gile punye kaver adik lu~

    pasar malam?nasib bek tak dekat pasar basah/ikan~wahahaha

    http://www.dunialandax.com/

    BalasPadam
  22. hehe. xpenah dating kat pasar malam plak. myb sebab cinta monyet zaman dulu2 duduk jauh. jadi memang xmungkin la nak jumpa kat pasar malam. ish2.

    jom g blog kite : CIK DIREKTOR!

    BalasPadam
  23. baca cerita ni macam baca kisah hidup diri sendiri lak..

    alamak!! kantoi :)

    BalasPadam
  24. zaman muda remaja mmg lah..hihi
    visit my blog for make-up tutorial zoeyzauyah.blogspot.com

    BalasPadam
  25. base la tuh..tgh xde duit kan~ hahah

    BalasPadam
  26. tak romantik langsung..hahahaha


    jgn lupa undi header aku gak..=)

    BalasPadam
  27. hahaa.. alamak teringat zaman dulu2 pulak.. :b

    BalasPadam
  28. haha pasar malam TJ..da lame tak pegi since da pindah desa murni..tp crius kalau pegi mesti terserempak punye la ngan org kite kenal kan ^ ^

    BalasPadam
  29. hah ! kak nisa kantoi ! dah tau yg selama ni kak nisa dating kt mana,haha XD semoga hepy dgn bf kak nisa ! <3

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay