Jumaat, 15 April 2011

Siapakah lelaki misteri ini? Oopss! Dia bukan boipren aku!

Assalamualaikum…

Alhamdulillah selepas hampir 4 jam perjalanan pulang ke Shah Alam, akhirnya aku selamat sampai di rumah sewa kesayangan. Hek hek.. Thanks kepada yang risaukan keadaan aku *blushingg*

Ohhh ye sedang aku godek-godek folder gambor dalam laptop aku ni, aku terjumpa gambar seseorang… Gambar beliau ni pulak wajib TAK nampak muka! Aku try rakam video dia pon dia boleh lari pecut 100meter !

 

IMG_3018

Kau tengok !!!! Siap meletakkan garis panduan untuk aku mengambil gambor beliau! Siapakah gerangan pemilik laptop MSi berwarna putih ini? Aku nak bagi hint pon tak boleh sebab aku tak tau nak bagi hint ape!!

Oh ye.. apa yang aku tau pasal beliau ni, beliau ni suka benda-benda yang berkaitan dengan IT, teknologi.. ala benda-benda macam tu la.. Lebih kurang laa kot??

 

IMG_3019

Dah macam BEN ASHAARI pulak aku tengok beliau ni. Netbook dan broadband wajib dibawa ke mana-mana… Hehehe memang blogger tegar betol laa beliau nih!

Kalau korang nak tahu… tuan badan dalam gambor ni jugak merupakan orang yang terjah aku dalam video “pengakuan” dalam entry di blog shamhardy[dot]com .

 

Nak tahu tak siapa??? Taknak tahu sudah…. TAPI! Kalau still nak tahu….

KLIK DENGAN SOPAN KAT SINI

Harharaharr.. tu aje aku nak taip dalam entry kali ni.. Sekali lagi, dia BUKAN lah boifren aku. Hint last… dia SENIOR aku kat UNISEL. Bubbye…

P/S : JOM UNDI HEADER SAYA SUKA MENAIP DI SINI !!!

 

 

 

sign NISA


9 ulasan:

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay