Isnin, 27 Jun 2011

#1 AKU DI ENTRY MEREKA

 

Assalamualaikum….

 

Salam 1 Malaysia! Tetiba patriotik pulak aku pagi-pagi ni. Aku dah decide nak buat macam segmen laa. Segmen ni khas untuk blogger yang dah buat entry dan dalam entry tu dorang ada mention nama aku atau nama blog aku.

 

Tak kesah la walaupun ade sikitttt je dorang mention aku. Hohooo.. Setiap satu segmen aku promote 5 blog aje. 5 blog aje okay? Hohooo…. So jom tengok 5 blog bertuah untuk segmen AKU DI ENTRY MEREKA kali ni.

 

bicara

syafiq elf

lollipop

blog cik nisya

nur dalila

 

Wokehhhh tu dia 5 blog pilihan aku. Thank you so much korang sebab sudi mention aku dan blog aku yang tak seberapa dalam entry korang! MUAH MUAH MUAHH!!! Hehehee yang lain, if you ever mention me dalam your entry, bagitau la kat aku ye, boleh aku promote korang lak.

 

Jom lah ramai-ramai terjah, klik aje banner dorang ni okayh? Hehehee good day everyone, nak sambung kemas barang ni. Balik kampung yahuuu!!!!

 

 

sign NISA


6 ulasan:

  1. nisa, mcmana awak trace dorang tulis entri ada mention awak?
    guna webtool apa2 ke, atau just google dgn "mention" Nisamenaip.blogspo.com eh?

    yang suka entry nih
    FahmiMahat

    BalasPadam
  2. thanx nisa..
    slmt bercuti.. hehe..
    kot2 bole jmpe kat phg.. huhu..

    BalasPadam
  3. tq so muchhh nisa kay :) wah,sgt2 terharu...nway,nice to know u dear !!

    BalasPadam
  4. hehe..
    thanks kak Nisa! =)

    BalasPadam
  5. Ewh, betul ke nie? (Macam mimpi jer) Hehe.. Thanks akk ^_^

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay