Khamis, 30 Jun 2011

#2 AKU DI ENTRY MEREKA

 

Assalamualaikum semua…

 

Saja aku update lewat macam ni… Sebelum aku pergi tidur, aku nak senaraikan 5 blog lagi yang baik hati mention nama aku / blog aku dalam entry dorang. Hehehee….

 

shahrul

 

 

 

 

sabrina

 

 

Heheee sekian 5 blog yang nak aku promote kan pada semua. Korang ringan-ringan tangan la klik banner blog dorang ye. Jom jenguk-jenguk kejap. Hohooo… Dan kepada blogger-blogger di atas, thanks a lot sebab sudi mention aku yang tak seberapa ni.

Have a nice day.  Bye bye~

 

 

sign NISA


8 ulasan:

  1. saya pown nak feature akak lah :D ehehe...

    BalasPadam
  2. Salam Nisa Kay!
    Wahh.. my "banner" kat 1st place ha? huhu, cam tak best je banner i tu kan.. hohoh~

    Btw, thanks promote! (byk taw link dr blog nisa ni..) =)

    yours
    SH

    BalasPadam
  3. auwwwwuuu!!
    tergarunye!! thanks a lot nisa!
    always a huge admirer!
    muahhx3!!

    BalasPadam
  4. ermm siyes baru jumpe blog nisa ni. pastu macam familiar sangat je muke.
    nisa yang byk buat tuto nak pakai shawl kat youtube tu ke..??

    kalau salah, mntak maaf.

    kalau betul, hye nisa ! saye nisa ! slmat bkenalan ! hehehe
    :)

    BalasPadam
  5. rasanya dah lebih 2 kali nisa ade dalam entry syamim. haha. nampak beno tak follow nye~

    BalasPadam
  6. @ifwat syamim

    x penah bgtahu pun? so mcm mana sy nak tahu?

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay