Selasa, 28 Jun 2011

Budak kecil selera western!

 

Assalamualaikum….

 

Budak kecil selera western! Itulah gelaran yang lekat kat aku. Gelaran kehormat aku dapat dari kakak dan abang besar. Cissss. Kenapa macam tu pulak?

 

IMG-20110626-00585

COKLAT. Dapat coklat lagi dari abang besar. Abang besar kata, budak kecik macam aku tak boleh makan coklat mahal-mahal, nanti rosak gigi. Sampai hati kauuuu abang besar! Masa birthday aku hari tu dapat coklat jugak. Ish ish ishh..

 

Tapi takpeee. THANK YOU ABANG BESAR! Budak kecik ini bakal menggemukkan badan dengan coklat-coklat yang ada. Wuahahahaaa….

 

 

IMG-20110626-00584

Selera western. Aku akui aku memang suka spaghetti. Suka sangat sangat. Kebanyakan tempat baru yang aku pergi, aku akan order pasta (spaghetti/fettuccine). Sebab aku nak merasa spaghetti di berlainan tempat.

 

Lagipun aku ni tak gemarkan nasi sangat. Argghh mungkin kah itu faktor utama aku kurus sangat sangat? Alaaaa dah nak buat macam mana, aku suka spaghetti! Tapi bukan semua makanan western aku suka. Aku paling suka spaghetti dengan meatball nun kat IKEA!

 

 

Kepada sesiapa yang mengenali aku, ketahuilah aku sangat suka spaghetti, tapi air favorite aku the o ais! Aikkk selera melayu la pulak kan? Hahahaa… anak tekak aku bukan lah celup mat saleh sangat oii!!

 

Haihhh tu aje lah yang aku nak share pasal semalam. Babai!

 

 

sign NISA


11 ulasan:

  1. Chocholics...samer.. i like hazel nut...pack colour hijau.. :-)

    BalasPadam
  2. kita sama. haha. saya pun tekak western. suka masak western dan makan western. kalau gi kedai pn suka order chicken chop. huhu

    Heart In A Cage
    .

    BalasPadam
  3. okeh la tu..ade sistem barter...hehehe...

    BalasPadam
  4. haha...hantu spaghetti la ni. mesti pandai buat kan. nak rasa sikit..hahah

    BalasPadam
  5. ieka pulak tekak melayu. klu boleh tiap masa nk mkn nasi. tapi kurus :(

    BalasPadam
  6. wahhh betul2 selera western akak nihhhh

    BalasPadam
  7. Uuhh I lovee Vochelle tapi takde pulak kat england ni! aish! Nisa datang la england, nnt ain bawak nisa gi jalan2 cari makan kat sini! ;)

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay