Rabu, 27 Julai 2011

MTV World Stage 2011 bikin i-City Shah Alam bergegar!!

 

Assalamualaikum semuaa….

 

Bercerita pasal MTV World Stage 2011 (MTVWS 2011), dah beberapa hari dah habis event nyaa. Aku je yang baru terkial-kial nak buat entry. Tapi kehangatannya masih terasa woot woot. Semuanya bermula apabila aku suka-suki cuba join contest oleh XPAX dan NUFFNANG. Korang boleh tengok entry nya DI SINI.

 

IMG-20110724-00764

Sunggoh laa muke burok aku tu jangan dipedulikan hokayh! Tak sangka entry aku untuk contest dengan XPAX dan NUFFNANG tu terpilih antara 25 entry terbaik. Wahhh kembang idong makk okayh! Maka dua keping tiket MTV World Stage 2011 konfirm menjadi milikku!! Huahuahuaa

 

IMG-20110724-00763

Haaa yang memang mintak maap sesangat lah ye. KAHKAHKAH!! Ni lah kegilaan aku dalam kereta. Jalan jammed woiii. Semua nak serbu i-City lah kata kan. Kuikuikui… Sudahnye, sampai lewat aku! Tak pepasal terlepas Pop Shuvit! Huwaaa…

 

 

IMG-20110724-00768

Sampai tepat waktu semasa kumpulan yang didatangkan khas dari Korea iaitu BEAST tengah perform. Whoaa ramai kot orang! Tapi tak boleh ambil gambar sangat sebab DSLR dan handycam tak dibenarkan bawak masuk! Huwaaa nangis lagi!

 

 

IMG-20110724-00772

OPPSS!! Apakah??!! Skandal baru kah???!! Hahaaaa jangan cepat membuat andaian ye. Tiket yang dua keping itu aku kongsikan dengan ABANG BESAR. Hahaha aku pon tak malu nak terkinja-kinja depan beliau. Kalau ajak orang lain tu segan la jugekk :P

 

 

IMG-20110724-00776

HUHHHH! Berasak-asak woo! Masham masin semua ade la. Kahkahkah. Masa ni NEON TREES yang diterbangkan dari Utah, Amerika nak perform dah. Excited weh! Sebab aku minat jugak lah dengan NEON TREES ni.

 

Performance dorang pon best! Bertenaga wowww! Drummer perempuan nye memang cool yeaww. Tetibe aku nak belajar main drum lak? Huahuaaa…

 

 

IMG-20110724-00781

Oke dah penat berasak-asak, aku mengundur diri, keluar dari crowd masham masham tadi tuh. Masa ni tengah break 10 minit kot, sebelum persembahan kemuncak dari 30 Second To Mars pulak.

 

 

IMG-20110724-00780

Okeh tuuu dia 30 Second To Mars dah nak keluar woooiii!! Semua excited gila, semua dah berpusu-pusu ke depan stage. Aku?? Adoi makkk!! Terpaksa stay kat belakang aje sebab orang terlalu ramai.

 

Takpelah.. Aku dah penat menjerit-jerit untuk NEON TREES tadi, so aku layan lagu 30 Second To Mars dari belakang aje. Sob sob~

 

 

IMG-20110724-00786

Nasib dia bagi kipas free masa kat entrance. Kalau tak basah tak hengat laa aku dengan peluh masham! Euwwww!!

 

 

IMG-20110724-00787

Huahuaaa!! Tu dia aksi kanak-kanak ribena aku bersama ABANG BESAR! Abaikan kualiti gambor yang low sebab aku ambil gambor guna henset cikai aku aje. Haaa nak tahu blog ABANG BESAR? Hehee nantikan kemunculan beliau. Chewahhh!!!

 

 

IMG-20110724-00790

Hari pun dah larut malam, badan pon dah panas dan penat, so masa untuk balik yeaww!! Really had a great time at i-City Shah Alam!

 

 

IMG_4453

Kipas, poncho dan tiket tu semua barang free. Tshirt aje yang aku beli. Saje je beli sebab nak buat kenangan yang aku pernah pergi konsert World Stage. Ye laa.. dah makan hati sebab terlepas World Stage 2010 kann. Huahuaa…

 

So, aku nak ucapkan bebanyok terima kasih kat XPAX dan NUFFNANG sebab bagi aku peluang berharga ni! The concert was a blast! Persembahan artis-artis yang memang meletopp da boomm!! Kalau XPAX jadi lagi penaja MTV World Stage tahun depan, nak tiket free lagi boleh? Kahkahkah.

 

 

 

THANK YOU SO MUCH XPAX AND NUFFNANG. LOVE YOU!!!

 

 

sign NISA


12 ulasan:

  1. weee ^_^
    seronknye dpt g mtv world stage
    kak nisa memg cntik sgt :)

    BalasPadam
  2. macam best jek . ta pena pown pegi event mcm ni sbb ta ske sesak2 dgn org ramai :)

    BalasPadam
  3. besnya...nak pegi jugak nak pegi jugak ...hee ^_^

    BalasPadam
  4. eh, awat x jmpa aritu ek? hehe


    http://eleventx.blogspot.com/2011/07/hoyeah-mtv-world-stage-2011-rock.html

    BalasPadam
  5. mcm konsert kat klcc tuh lah
    xley bw dslr padahal digital ley plak..huhu..

    mesty ramai sebab nak tgk beast tu kan?hehe

    BalasPadam
  6. Woahh bestnyeee! But alaa, kalau bole bawak DSLR masuk lagi best ek! huhu.

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay