Ahad, 25 September 2011

Korang nak pergi pra tonton filem tak???

 

Assalamualaikum semua….

 

Haaa pra tonton filem???? Korang pernah pergi? Best wohh.. dapat tengok filem tu sebelum tayangan di pawagam, dapat jumpa retis.. Dan paling best of course lah dapat makan free… Hahaha..

 

As for me pulak, aku dah pernah pergi pra tonton ni beberapa kali okayh… So far memang best lah sebab dapat tengok wayang free! Soo.. aku nak tanya korang, kalau aku ada pas free ke pra tonton filem, korang nak join tak? Hehehee…

 

Sekarang MIG ONLINE tengah buka peluang untuk blogger untuk dapatkan free passes. So, kalau aku dipilih, aku boleh share free passes tu dengan korang! Tapi, korang kenalah tolong aku ye… Sila ikut langkah mudah lagi ringkas macam kat bawah ni :

 

1 . LIKE fan page David Teo di facebook.

2. LIKE fan page MiG Online di facebook.

3. Lepas tu pergi kat POST INI dan drop komen ini :

“ Saya viewer dari http://nisamenaip.blogspot.com/  “

 

Haaaa.. senang giler kan! Hohooo… Korang semuaaaa kena tolong aku tau! Aku sayang readers aku laju-laju! Hewhewheww….

 

 

Thanks for your help!

sign NISA

13 ulasan:

  1. nisa. gud luck ye :)
    awez suport u uniselian :)

    BalasPadam
  2. Seronoknya kalau dapat tengok wayang free kan.. Dah lama tak tengok wayang ni...

    BalasPadam
  3. done dear!

    tak pernah pun dapat g pra tonton macam nisa...
    nak ikut!

    BalasPadam
  4. Suda , nak ikut . . ;( . *Uniselian BEstari Jaya .

    BalasPadam
  5. owh takde mslh..tp sy nk free pass ticket 20 keping leh tak? hahaha

    BalasPadam
  6. nak gi.. huk huk. dapat gi sekali je dulu. sbb time tu je free. sobsss ok. kalau dpt pas kat kite 2 keping ek. huhu nk tolong ni

    BalasPadam
  7. ok sdh buat.kalo ade free pass blh la ks nnt

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay