Ahad, 25 September 2011

Satu hari di rumah Koqin Karemo…

 

Assalamualaikum semua..

 

Whuaaaa siapa pulak KOQIN KAREMO ni?? Kemain lagi beliau aku letak namanya di tajuk entry! Ahaaa hari ni antara kenangan manis aku bersama kengkawan blogger disebabkan insan bernama Koqin Karemo ini lah. Huahuaaa…

 

 

IMG_7398

Oke gambar syiok sendiri wajib ditempek di sini ye. Hari ni aku ke Jalan Bangsar, ada makan-makan sikit kat rumah Koqin Karemo ni haa.. Aku beria nak pergi sebab beliau sanggup masak spaghetti untuk aku!! Warghhh perasan kan diri sekejap ye!!!

 

 

IMG_7460

Taraaaaaaa… inilah tuan rumah berhormat Koqin Karemo. Majlis makan-makan beliau sepatutnya bertemakan red fusion, tapi aku bantai pakai pink habis. Dah ingat cute sangat lah tuh. Sekali sama dengan alas meja. Haaa pasrah aku!!!

 

 

IMG_7421

Okay gambar ni diambil di depan rumah Akmal Hilmi (baju jersey). Yang pakai sweater dengan tshirt merah tu Kyerull L Fresco, beliau ialah driver F1 kitorang hari ni yeahh!! Aqu Api lak yang semangat berbaju melayu. Dan Andyhowtt macam biasalah bajet retis. Haha!!

 

 

IMG_7487

Juadah hari ini. Kitorang sampai agak lambat, sebab jalan jammed woo!! Sampai aje rumah Koqin Karemo terus cari makanan. Lapar weh! Hohoo berselera sungguh aku tengok spaghetti tuh! Siap tambah dua kali!!

 

 

IMG_7430

Aku dengan Andyhowtt nampok benor kelaparannya sampaikan bila makan pun dah tak pandang kiri kanan. Kyerull L Fresco pulak kemain meratah ayam wuargghh. Dan aku masih tak faham kenapa Akmal Hilmi  buat tangan macam tu..

 

 

IMG_7446

Yeahhhh Taufiq Helios pon pakai pink! So ade jugak geng pakai sama warna dengan alas meja. KAHKAHKAH!!! Tapi tak nampak pulak baju aku yang warna pink tuh. Kalau tak dah sweet dah kami pinky pinky gurls. Ehhh!!

 

 

IMG_7440

Menggila. Dorang ni sama macam aku sebenarnya, pantang nampak aku halakan camera terus posing!

 

 

IMG_7494

Menggila lagi. Tak tahu apa motif gambar ni, aku dapat merasakan yang Akmal Hilmi sengaja nak melawan kecomelan aku HUH????

 

 

IMG_7483

Lepak kejap selepas makan. Lantak arr teleng kepala korang na tengok gambar ni. Haaa kenyang woii!! Hahaa.. kuah spaghetti terpaksa ditambah oleh tuan rumah. So aku makan la sikit, nak rasa kuah baru, HAHAHA!!!

 

 

IMG_7511

Haaaa ni lah sebahagian blogger yang bersama-sama melakar kenangan manis dengan aku hari ni. Okay ayat nak muntah. Werrkkk…

 

 

IMG_7517

My outfit for today. Okay aku posing macam tiang letrik!!! Posisi yang tidak tepat membuatkan aku nampak lebih kurus daripada tiang letrik!!

 

 

IMG_7451

Okayyy last but not least, MY FAVORITE PICTURE OF ALL!! Hahaha aku tak tahu kenapa aku suka gambar macam ni. Thanks a lot kat Tetaufiq, Imamuddin si Jamban Comel dan Taufiq Helios sebab aksi spontan korang buat aku suka gambar nih! HAHA!!!

 

Heee okaylah, penat dah menaip. Ingatkan nak publish sebelum 12.00am tapi aku lembab sangat menaipnya, kejap-kejap BBM dengan kawan, cari link, edit gambor.. so lambat lah! Huhuhuuuu…

 

Terima kasih kepada tuan rumah dan rakan-rakan blogger yang memeriahkan suasana hari ni!! Jom ramai-ramai terjah blog dorang :

 

 

Okayy kalau ada yang tertinggal bagitahu ye kawan-kawan! Nanti aku tambah dalam list di atas okayh!! Thank you so much once again kepada tuan rumah yang susah payah memasak. Hehehe !! Lain kali jemput lah lagi :D

 

 

Thanks for reading!

sign NISA


33 ulasan:

  1. bestnye dapat hang out dgn blogger2...btw...gojes sgt outfit nisa ni...even nampak kurus tapi still awesome!!!

    BalasPadam
  2. Hai tiang elektric..

    eh sorry..nisa rupanya.

    BalasPadam
  3. wooww cepat hapdet ,haha ,mekasih >.<

    BalasPadam
  4. tak ajak pun.. hahaha marah TH nampak komen aku ni..

    BalasPadam
  5. Muka Nisa sangat flawless lah. Suka tengok! :D Marilah kongsi apa rahsianya. Hehe. Ke dah pernah buat entri pasal itu sebelum ini? Sebab... saya baru berjinak-jinak baca blog Nisa. :"> Auwww....

    BalasPadam
  6. alorhh..kurusnye...but still cute maa...^_^
    neway, camne nisa buat untuk hadiah hebat tawaran mengancam tu.? ajar bole.? =)

    BalasPadam
  7. cute betol budak baju pink yg pakei selendang tuhh, fuhh~~~

    BalasPadam
  8. semua pemes amos.. wahhhh..tu dia makan takde pandang kiri kanan dah. tapi ttp kurus...acane tuh?

    jom la singgah blog picisan umie ? ;D

    BalasPadam
  9. nisa kurus sangat laa . tapi you look so sweet in pink :D

    BalasPadam
  10. wah besh la ,lepak ramai - ramai .
    anyway Nisa Kay memang gojes la . dress dan wadges nya . fuh memikat hati perempuan Myza . :)

    _________________________
    I have added cool emoticons to this message.
    To see them go to http://x.exps.me?609ea9613f49647daaf8d86712b02443

    BalasPadam
  11. http://wanwidget.com/
    best nyer beraya dengan blogger

    BalasPadam
  12. aiyooo nisa..da melantak byk2 pn masih kurus lg maa..hehe

    BalasPadam
  13. eh ada gambar ittew laaa. mana syazwan sawawak. eh diew tade laaa. >.<

    BalasPadam
  14. nisa,awat kurus sgt...tp still chantek..:)

    BalasPadam
  15. sori tuan rumah lmbt komen, bru online... Huhuhu.. btw, thanks sbb sudi dtg eik sume...

    BalasPadam
  16. <------------ pun ade. tapi tak datang. haha

    BalasPadam
  17. rindu keyrul.. eh2? haha..kbai.. :P

    BalasPadam
  18. awak comey..kite suke bace blog awk.. ==''

    BalasPadam
  19. @EmanTheHalia ye laaa..aku mana suka ajak orang..haha..deymm..aku ajak kau tu yg xrespon..blagak dgn aku skang kan..sobsob

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay