Rabu, 20 Jun 2012

Vote for me in EH! : Levi's Curve ID Blogger Award

[STICKY POST] Scroll down for new entry.



Assalamualaikum…


Pergghhh nak menaip balik rasa semacam la pulak. Kalau korang pembaca tegar ni perasan la kan, seminggu dua ni memang aku malas ya amat nak menaip entry. Puhhhh rase terabai giler blog daku ni. Isk isk.. Okaylah jom lah kembali ke jalan yang benar mengapa aku menulis entry ni…



levis

Seperti yang korang baca kat tajuk entry ni, aku nak seru korang semua yang membaca, yang secara tak sengaja masuk ke blog ni, atau sekadar datang nak tengok-tengok, meh la ramai-ramai undi aku untuk EH! : LEVI’S CURVE ID BLOGGER AWARD.



AMARAN KERAS!!! Gambar yang aku submit untuk contest ni sememangnya gambar lama yang tak edit langsung dan muka poyo!! Masa nak submit tu aku macam main-main je submit gambar yang dipilih secara sambil lewa. Sekali tersenarai dalam senarai peserta memang kelam kabut lah aku!!



Okay first sekali korang pergi ke link ni :
http://www.eh.com.my/levis-curve-id-blogger-award-undi



Lepas tu korang klik VOTE kat gambar aku tu (abaikan muka comot aku) :
levis 2




Lepas tu skrol ke bawah dan klik lagi butang VOTE :

levis 3





Untuk ketelusan mengundi, setiap yang nak mengundi kena register dulu, so klik Register to Vote kalau anda belum pernah register :

levis 5





Lepas tu just isi la borang simple ya amat ini. Tak sampai 5 minit pun nak isi borang okay??

levis 6

Lepas isi borang, korang pergi kat emel yang korang dah daftarkan tu, dan aktifkan registration anda melalui emel dari EH!. Kemudian dah boleh start mengundi, satu undi satu hari!




So jangan lupa ye ajak sedara mara, kawan kawan, jiran jiran semua undi ye. Walaupun aku tahu aku TAK mungkin menang aku compete dengan orang-orang yang hebat, tapi aku tetap nak menyeru korang untuk undi aku. Herherher…



PSSTTT !!! Pengundi bertuah akan memenangi baucer Levi’s bernilai RM300!! Mungkin anda? Anda? Atau anda??? Undi hari-hari tau! Kekekee… Kbai.




Sign PNG NisaKay

5 ulasan:

  1. Im first ! Huhuhu Nisa sangat nice . Hopefully awok menang ye ? :D

    http://mimitekateki.blogspot.com/

    Jenguk la kalau sudi :)

    BalasPadam
  2. waaa... Nisa got selected! voted for u & all the best :)

    BalasPadam
  3. already vote for u.menang kalah belakang kira.janji kamu hebat selalu :)

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay