Sabtu, 19 Julai 2014

GIVEAWAY : Kad raya dan duit raya

 

Assalamualaikum…

 

Actually this is NOT REALLY A GIVEAWAY pon… cumanya.. setiap tahun aku memang nak give out kad raya kepada yang sudi… Tapi ada kelainan sikit tahun ni.. Alhamdulillah ALLAH Maha Pemurah, maka aku nak kongsikan sikit rezeki dengan mereka yang terpilih.. Salah seorang penerima kad raya akan menerima DUIT RAYA sebanyak RM50 hew hew..

 

 

20140710_222756

Dalam gambar di atas adalah antara kad raya yang aku dapat tahun lepas. Ada yang pos dari jauh, dekat.. semua adalah. Alhamdulillah syukur kerana sudi bagi kad raya.. Actually  aku jenis suka cara old skool macam ni.. Berutus kad raya.. tulis ucapan funny-funny.. tulis pantun pecah kaca pecah gelas.. ahah.. Sebab ingatan macam ni “shows you sincerity through efforts made”. Haa gituhh…

 

 

20140710_222616

Hew heww.. ada 20 keping kad kat sini.. So siapa yang nak kad raya boleh komen kat FANPAGE SAYA SUKA MENAIP okayyy… Just bagi nama dan alamat.. nanti 20 yang terawal dapat kad raya.. aku akan post next week.. tapi menengokkan keadaan sekarang ni, diingatkan bahawa kad raya akan dapat maybe lepas seminggu raya ke. macam tu lah.. Bagi yang terpilih untuk duit raya nanti, aku akan bank in je..

 

 

 

MACAM MANA NAK DAPAT KAD RAYA DARI NISA KAY :
Inbox NAMA dan ALAMAT LENGKAP di FANPAGE SAYA SUKA MENAIP
Salah seorang penerima kad raya bertuah akan menerima duit raya RM50.
(Akan dipilih secara rawak)

 

 

 

 

 

 

 

SELAMAT BERPUASA DAN SELAMAT HARI RAYA !


9 ulasan:

  1. saya naaaak ^^
    saya dah hantar detail tadi, yeyy^^ hehe

    BalasPadam
  2. Wow nak kad raya jugakkk. Nak try :)

    BalasPadam
  3. Akk. Saya ada pm akk nama n alamat. Hehe. Nak komen takut alamat ramai yg tau. Saya pm akak pki acc mak saya.(Isamah Mohamed) saya pm nama adik saya sbb dia mmg minat gila dgn akak. Tiap2 stalk akk. Kalau akk x update blog je nnti dia ckp "bosannya,nisa kay cute tu x update blog la.haishhhh" hehe.

    BalasPadam
  4. Wahhh seronoknya dapat kad raya! The last time saya dapat kad raya 10 tahun lepas agaknya hihii

    Ruqayya just read.....5 Individu Paling Berjaya dengan Shaklee

    BalasPadam
  5. If nak bagi kad raye tu nisa plak blh k ;-)

    BalasPadam
  6. Nak jugak lah kad raya.. wlaupun 1st time komen kt sini.dulu jdi silent reader je :P

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay