Jumaat, 4 November 2016

Pengumuman Pemenang #GiveawayNisakay35O




Assalamualaikum.....

Mesti para peserta ternanti-nanti siapakah yang bertuah yang akan memenangi eyeshadow palette Morphe Brushes 35O ni.. Nisa nak ucapkan berbanyak-banyak terima kasih kerana sudi join giveaway Nisa yang tak seberapa ni.. Ye lah, produk Morphe Brushes ni yang original pun harga masih mampu bilik pada hemat Nisa, mungkin tak semahal produk mekap jenama lain, tapi tetap ada nilainya tersendiri pada mata Nisa...




Terima kasih kepada semua yang bersungguh-sungguh komen.. Ada yang kurang satu komen, ada yang bila dah dipilih, check punya check, facebook post pula tak buat. Demi keadilan manusia sejagat, Nisa hanya akan pilih pemenang yang memenuhi semuaaa syarat yang telah ditetapkan ya ?  Jadiii... pemenangnya... jeng jeng jengg..






Atau dengan username blognya "Ayumieka" haaa ! Nampak tak sampai ke insta, facebook dan blog Nisa korek korek tau, demi memastikan pemenang memenuhi semua syarat yang telah ditetapkan. Kepada puan Ayumie, sila tinggalkan alamat emel anda di bawah dan Nisa akan hubungi anda hari Isnin ya.. sebab Nisa nak bercuti weekend ni..






Tahniah sekali lagi Puan Ayumieka yee ! Kepada yang tidak terpilih, jangan berputus asa ya.. InshaAllah doakan Nisa murah rezeki, agar di masa hadapan Nisa akan buat giveaway barang mekap yang lagi meletop ! Jenama luar negara haa InshaAllah.. yang penting, pastikan produk original sebab kita sayang muka kita kan ! Sekali lagi, terima kasih !




NISA KAY.

12 ulasan:

  1. Salam....

    Alhamdulillah.... thank you Nisa....

    yeayyy saya la ayumieka itewwww

    ayumie.hamizun@gmail.com /017-4646225

    BalasPadam
  2. Assalamualaikum dik Nisa...Tahniah kepada pemenang...

    BalasPadam
  3. Tahniah kepada pemenang! Kak Nisa, nanti buat lagi tau! Janji?

    BalasPadam
  4. Tahniah! Mrs. A ucapkan kepada Puan Ayumie Rahayu.

    BalasPadam
  5. The best post!! The way you explanations, hat off!!, your time consuming research in post is much appreciated. You are an inspiration. Keep it up!

    BalasPadam
  6. WoW...Bestnye... Tahniah pada para pemenang

    BalasPadam
  7. bestnyaaa menang giveaway daripada kak Nisa!

    BalasPadam
  8. Thniahhh ;)
    please visit my blog : www.bookcyrcle.com

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay